صفحه روابط عمومی فرمانداری خلخال در فضای مجازی با انتشار مطلبی، از بازدید فرماندار، بخشدار مرکزی و کارشناس دفتر سرمایه گذاری فرمانداری از پروژه پل معلق ازنو خبر داد.

به گزارش خلخالیم، فرماندار خلخال در این بازدید گفته است: تکمیل پروژه پل معلق ازنو با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرعت می‌گیرد.

سید جواد یحیی‌زاده در جریان بازدید از محل احداث پل معلق در منطقه گردشگری ازنو عنوان نموده است: با مساعد شدن شرایط جوی و شروع فصل کاری و با اهتمام سرمایه‌گذار بعد از تعطیلات روند عملیاتی واجرایی طرح آغاز و بنا به قول مساعد سرمایه گذار ظرف ۲ ماهه آینده این پروژه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرده است که این پروژه با تلاش کلیه دستگاه‌های ذیربط در کمترین زمان ممکن تکمیل و افتتاح گردد.

لازم به توضیح است اجرای پروژه گردشگری پل معلق منطقه ازنو از سال 1397 شروع شده است و بعد از گذشت چندین سال هنوز تکمیل نشده و به مرحله بهره برداری نرسیده است. با وجود اینکه پیش تر مرداد 1400 بعنوان موعد بهره برداری این پل اعلام شده بود ولی اسفند 1400 اجرای این پروژه به سرمایه گذار جدید واگذار شد ولی از آن تاریخ به بعد به دلایل مختلف از جمله وجود معارض، عملیات اجرایی این پل متوقف شده است.
نکته قابل توجه اینکه طی جلسه ای که 22 فروردین 1402 (دقیقا یک سال پیش) در فرمانداری خلخال برگزار شد، فرماندار خلخال از مرتفع شدن تمامی مشکلات ادامه اجرای این پروژه خبر داده بود ولی در طی یک سال گذشته هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 مطالب مرتبط:

پل معلق منطقه گردشگری ازناو (رصد کلی پروژه)
فرماندار خلخال: پل معلق ازنو با سرمایه گذار جدید تکمیل می‌شود
 (22 فروردین 1402)
پل معلق ازنو به سرمایه‌گذار جدید واگذار شد (6 اسفند 1400)

لینک کوتاه: khalkhalim.com/af1d4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: