بنابر اعلام کارشناسان راهور لازم است تمام رانندگان و مسافران زمان برگشت خود از سفر نوروزی را مدیریت کنند و بازگشت خود را به ساعات پایانی آخرین روزهای نوروز موکول نکنند.

به گزارش خلخالیم، با توجه به اینکه روزهای پایانی نوروز با موج سنگینی از بازگشت مسافران نوروزی مواجه می‌شویم، از رانندگان و مسافران می‌خواهیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و بازگشت خود را به ساعات پایانی روزهای تعطیل موکول نکنند.

داشتن استراحت کافی و لازم قبل از رانندگی طولانی ضروری بوده و رانندگان در صورتی که هنگام رانندگی دچار خستگی و خواب آلودگی شدند از رانندگی پرهیز و در توقف‌گاه‌های ایمن و مجتمع‌های خدماتی توقف و پس از استراحتی کوتاه و رفع خستگی اقدام به رانندگی کنند.

 رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری و با صبر و حوصله رانندگی کنند و در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

بستن کمربند ایمنی را برای همه سرنشینان خودرو الزامی دانست و رانندگان باید قبل از حرکت کمربند ایمنی خود را ببندند و حتما از سالم بودن ایمنی وسیله نقلیه از قبیل سیستم ترمز، تعلیق، زیربندی، فرمان و برف‌پاکن اطمینان حاصل نمایند.

 همکاری با کارکنان پلیس راه برای تسهیل در عبور و مرور هموطنان بسیار مؤثر و لازم است لذا رانندگان همکاری لازم را با کارکنان پلیس داشته باشند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b85b5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: