آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در اجتماعی که طی روزهای گذشته در خلخال برگزار شد، گفت: اگر اعطای مجوز معدن در یک روستا موجب نارضایتی اهالی روستا شود باید در آن تجدید نظر شود. همچنین هر طرح انتقال آب منطقه‌ای به منطقه دیگر که موجب نارضایتی و زوال وثوق اهالی منطقه باشد، باید کنار گذاشته شود.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در اجتماعی که طی روزهای گذشته در خلخال برگزار شد، پیام مهم و مشخصی به مسئولین بلندپایه استان اردبیل و کاندیداهای حوزه اردبیل، نیر و نمین داد و اظهار داشت: سرمایه اصلی نظام وثوق مردمی به نظام اسلامی است هر گونه صدمه به این سرمایه از جانب هر کس باشد خیانت عظیم به انقلاب اسلامی و خیانت به فداکاری ها و جان فشانی های ملت است.

با همین معیار و بر همین اساس هر پروژه ای که در تعارض با وثوق مردمی باشد باید کنار گذاشته شود. اگر اعطا مجوز معدن در یک روستا موجب نارضایتی اهل روستا شود باید در آن تجدید نظر شود و نظام نباید فدای یک نفر گردد .

 اگر انتقال آب منطقه ای به منطقه ای دیگر موجب نارضایتی و زوال وثوق اهالی منطقه بشود این پروژه باید کنار گذاشته شود. هجمه به وثوق مردمی باید همیشه خط قرمز نظام باشد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ba6cd

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: