با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده خلخال و کوثر، مسئولین خلخال و جمع فرهیخته و هنرمندان خلخال، هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال عصر امروز جمعه 20 آبان 1401 با معرفی نفرات، گروه‌ها و نمایشنامه برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خلخالیم، جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال که برای اولین بار با حضور گروه‌های هنری از شهرهای استان‌های همجوار برگزار شد، در طی سه روز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد خلخال برگزار شد که علاوه برانتخاب بهترین‌های این جشنواره از دو پیشکسوت عرصه هنر تئاتر خلخال تجلیل و از 6 کتاب رونمایی شد.

عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کیفیت برگزاری این جشنواره به صورت منطقه ابراز رضایت نموده و بابت برگزاری جشنواره تئاتر خلخال بصورت «ملی» در سال آینده وعده داد. وی افزود برگزاری جشنواره بصورت ملی نیازمند یک سری زیرساخت‌ها و تدبیرها است که قول می‌دهم تمام تلاش خود را انجام دهم تا سال آینده زیرساخت‌های لازم برای این امر فراهم گردد.

سید غنی نظری نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر نیز طی سخنانی در این جشنواره ضمن حمایت از برگزاری جشنواره تئاتر سال آینده بصورت «ملی» در خلخال از سازمان صدا و سیمای استان به دلیل عدم پوشش جشنواره منطقه‌ای خلخال و شمال غرب کشور گلایه کرد و افزود: صدا و سیما مخصوص عده‌ای خاص نیست و باید با پوشش مناسب این جشنواره از هنرمندان حاضر در این اتفاق فرهنگی حمایت می کرد.

در پایان این جشنواره، نمایشنامه «زنانی با چمدان‌های پر از شکلات» به نویسندگی و کارگردانی حسن عظیمی از شهرستان میانه استان آذربایجان‌شرقی به‌عنوان بهترین نمایشنامه این جشنواره انتخاب شد.
همچنین نمایشنامه «رسم دیار» به نویسندگی پریسا مهرجو و کارگردانی سلمان شفیعی بعنوان نمایشنامه برتر خلخال به مسابقات استانی راه یافت.

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/166818787944425.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ece79

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: