اخبار شهرستان کوثر

وزیر کشور گفت:خوشبختانه با آب‌گیری سد گیوی در دولت سیزدهم، یک منبع خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش خلخالیم به نقل از کانال استانداری اردبیل، احمد وحیدی در جریان سفر به شهرستان کوثر با بیان اینکه سد گیوی به‌دلیل عدم آب‌گیری، در سالیان گذشته بدون استفاده باقی مانده بود، گفت: خوشبختانه با آب‌گیری سد گیوی در دولت سیزدهم، یک منبع خوبی در اختیار مردم قرار گرفته و به‌تازگی ۵ میلیون مترمکعب از آب ذخیره شده این سد در حوزه کشاورزی استفاده شده است.

او بیان کرد: سد گیوی به‌دلیل عدم آب‌گیری، در سالیان گذشته بدون استفاده باقی مانده بود که خوشبختانه با تلاش‌های استاندار اردبیل این سد آب‌گیری شده و یک منبع خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وزیر کشور افزود: در حال حاضر که آب‌گیری بخشی از این سد انجام شده است، ۲۰میلیون مترمکعب آب در آن ذخیره شده که به تازگی ۵ میلیون مترمکعب از آن در حوزه کشاورزی استفاده شده است.

وحیدی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوثر نیز اقداماتی انجام یافته و زمین‌هایی برای ساخت خانه‌های ویلایی واگذار شده است که کار بسیار خوب و مورد تأیید دولت بوده و در نظر داریم تا جایی‌که امکان داشته باشد زمین‌های ویلایی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه تعریض جاده در داخل محدوده ورودی شهر گیوی نیز در حال انجام بوده که برای شهر بسیار ارزشمند است، گفت: در خصوص آب‌رسانی به برخی از روستا‌هایی که با مشکل آب مواجه هستند مقرر شد قرارداد‌هایی برای انتقال آب منعقد شود.

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a4845

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: