بی‌نظمی، شلوغی و تعداد اندک کارکنان و پرستاران برای خدمات‌رسانی در بيمارستان خلخال، نارضایتی بیماران ‌و همراهان آنها را در پی داشته است.

بنا بر گزارش شهروندخبرنگار خلخالیم، بیمارستان خلخال، دیروز و دیشب، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، به دلیل شلوغی مفرط و عدم توانایی پرسنل شیفت و پرستاران در رسیدگی به بیماران، لحظات پرالتهاب و سختی را پشت سر گذاشت.

بنا بر مشاهدات و گزارش‌های مردمی، دیشب به دلیل سردرگمی کارکنان و پرستاران و فشار و خستگی زیاد آنان، صف طویلی از مراجعه‌کنندگان در مقابل تریاژ بیمارستان شکل گرفته و حتی بیماران اورژانسی و کودکان تب‌دار هم مجبور به تحمل درد و ناراحتی بیش از حد شدند که این وضعیت منجر به مشاجرات لفظی و سر و صدا و ناراحتی شهروندان و مسافران شد.

تعدادی از همراهان بیماران اورژانسی نیز از بی‌تفاوتی و عدم اعزام تیم اورژانسی به منزل آنها به دلیل نبود آمبولانس گله‌مند بودند. آنها می‌گویند با وجود تماس‌های مکرر و شرایط اضطراری بیمارشان، اورژانس از اعزام تیم پزشکی خودداری کرده و دلیل آن را نبود خودرو عنوان کرده‌ است.

به نظر می‌رسد با توجه به در پیش بودن تابستان و ازدحام احتمالی گردشگران و مسافران، مسئولان‌ شهرستان هرچه زودتر باید برای ساماندهی و انضباط‌بخشی به بیمارستان خلخال چاره‌اندیشی کنند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e56e2

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: