بخشدار مرکزی خلخال گفت: یکی از وظایف اصلی دهیاران در این شهرستان باید رفع مشکلات روستاییان و توجه به توسعه خدمات‌رسانی به آنها باشد.

به گزارش خلخالیم، عیسی کریم‎‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پور در نشستی با دهیاران به حضور مستمر دهیاران در روستاها اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف دهیاران توسعه و عمران روستاها است لذا دهیاران با در اختیار داشتن اختیارات قانونی باید وظایف خود را در این راستا به طور دقیق انجام دهند و مطالبات و خواسته‌های روستاییان را اجرایی کنند.

وی اظهار داشت: دهیاری‌ها در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز باید مطالبه‌گری کنند و به صورت میدانی در حوزه خود حضور داشته باشند و به آسیب‌های اجتماعی موجود در روستاها توجه داشته باشند.

وی همچنین از اهتمام ویژه دهیاران برای رصد و پایش صفر تا صد فعالیت واحدهای نانوایی روستایی شهرستان خبر داد.

بخشدار مرکزی خلخال تاکید کرد: یک مدیر روستا مسؤولیت همه جانبه دارد و با ورود به فصل بارش‎‎‎‎‎‎‎‎‎ در اکثر مواقع با حوادثی از قبیل جاری شدن سیل، تخریب زیرساخت‌ها مواجه بوده‎‎‎‎‎‎‎‎ایم و امسال نیز برابر پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش بارش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها مشکلاتی با شروع بارندگی‌ها خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی‌های برای جلوگیری از حوادث احتمالی به کار گیریم از آنجایی که مدیریت بحران روستا با دهیاران است و قدری با دید مطالعاتی و موشکافی اینکه کدام قسمت‌های روستا آسیب‌پذیر و غیرقابل آسیب است ورود پیدا کنیم و کشاورزان را برای بیمه کردن محصولات تشویق کنند و همچنین با ارائه گزارش مکتوب و مستندات لازم از جمله فیلم و عکس برای بیمه آتش‎‎‎‎‎‎‎‎‎سوزی اقدام کنند.

دهیاری‌‎‎‎‎‎‎‎ها در دیدار با بخشدار مرکزی خلخال به مشکلات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند که در این میان توسعه زیرساخت های گردشگری به منظور شکوفایی ظرفیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اقتصادی را مهمترین مطالبات خود مطرح کردند.

دهیاران روستاها به بیان مسایلی از جمله نبود زیر ساخت‎‎‎‎‎‎‎های مناسب، اینترنت و نبود تجهیزات و امکانات در روستاهای محل سکونت خود پرداختند.

در پایان نیز کریم‎‎‎‎‎پور ضمن ارائه گزارش عملکرد بخشداری گفت: با همکاری و همدلی دهیاران توانسته‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ایم با اقدامات به موقع و حضور میدانی بسیاری از مشکلات روستاها را مرتفع سازیم ولی برای رسیدن به بازدهی مطلوب نیازمند همکاری مردم و مدیران دستگاه‎‎‎‎‎‎‎های خدمات‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎رسان هستیم. 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fac0b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

      

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: