امام جمعه خلخال گفت: پرونده انتقال آب از رودخانه قزل اوزن خلخال به مرکز استان اردبیل باید برای همیشه بسته شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کریم اسدی گفت: :مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر بیش از مرکز استان اردبیل به آب رودخانه قزل اوزن نیاز داشته و هرگز اجازه انتقال آب این رودخانه را به اردبیل نخواهند داد.

خطیب جمعه خلخال گفت: بر اساس نظریه اکترکارشناسان ،انتقال آب رودخانه قزل اوزن به مرکز استان اردبیل از لحاظ ارتفاع، بعد مسافتو هزینه اجرای طرح به هیچ عنوان منطقی نبوده و این طرح هرگز قابلیت اجرایی ندارد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با دعوت از مردم برای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال افزود: انتخابات ایران اسلامی از مسائل بسیار مهم کشور و از مصادیق شاخص خیرالعمل است.

خطیب جمعه خلخال گفت: بی تفاوت بودن به سرنوشت خود کاملاً با عقل و شرع منافات داشته و هرکس به سرنوشت منطقه، استان کشور ،و حتی مناسبات جهانی کشور خود علاقمند است باید در این انتخابات شرکت کند.

امام جمعه خلخال با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: مشکلات اقتصادی جامعه امروزی را هرگز نباید به انتخابات و سرنوشت مردم گره زد.

وی گفت: همه انتخابات کشور در گذشته و به نوبه خود حساس و مهم بوده اند ولی انتخابات امسال با توجه به وضعیت گروه‌های مقاومتدر برابراستکبار جهانی این انتخابات را بسیار مهم و حساس‌تر ازهر برهه از زمان ازکشورکرده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a2180

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: