فرماندار خلخال گفت: 154 شعبه اخذ رای برای شهرستان خلخال و 68 شعبه برای شهرستان کوثر پیش‌بینی شده و در مجموع با 222 شعبه اخذ رای انتخابات خلخال و کوثر برگزار خواهد شد.

به گزارش خلخالیم، سید جواد یحیی‌زاده  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع مشارکت انتخاباتی اظهار داشت: نقش محوری رسانه در این عرصه به عنوان یک مولفه اثرگذار و تبیین اهمیت شرکت در این عرصه سرنوشت ساز به نوبه خود می‌تواند در رونق بخشی به فضای انتخابات موثر افتد.

وی بر تامین شرایط رقابت سالم کاندیدها، استفاده حداکثری از توان و پتانسیل رسانه‌ای در سطح منطقه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

فرماندار خلخال در این نشست لزوم تسلط کافی عوامل اجرایی به قوانین انتخابات را ملاک کار ستاد انتخابات بیان کرد و گفت: عوامل اجرایی انتخابات دارای تجربه کافی در اجرای انتخابات هستند.

وی گفت: ۳۷ نفر برای تصدی یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در خلخال و کوثر تأیید صلاحیت شده‌اند و همچنین 56 درصد از جمعیت ۸۳ هزار نفری خلخال [حدود 46هزار نفر] واجد شرایط رای دادن هستند.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان برای یک دوره چهار ساله برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c8f07

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: