همزمان با سالروز قیام مردم خلخال در هفتم بهمن ماه سال ۵۷ ، محل شهادت شهید مظفر عزیزی گلباران شد.

به گزارش خلخالیم،  در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر و ۷ بهمن، سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضمن حضور در گلزار شهدای خلخال، به مقام شامخ شهید مظفر عزیزی، نخستین شهید انقلاب اسلامی این شهرستان ادای احترام کرد.

و همچنین طی مراسمی با حضور کمال‌الدین میرجعفریان و جمعی از مسئولین خلخال محل شهادت مظفر عزیزی، نخستین شهید انقلاب اسلامی شهرستان خلخال گلباران شد.

همچنین برنامه گرامیداشت قیام مردم خلخال در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مردم خلخال از دیگر برنامه‌هایی بود که 7 بهمن ماه برگزار شد.

 هفتم بهمن ماه و سالروز شهید مظفر عزیزی به نام روز قیام مردم خلخال است که در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به تصویب رسیده است.

فرماندار خلخال در حاشیه این مراسم با بیان اینکه میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در خلخال بالاتر از میانگین استانی است، اظهار داشت: شهرستان خلخال با جذب بیشترین تسهیلات اعتباری رتبه برتر این استان در اجرای طرح ملی مقاوم‌سازی مسکن روستایی را دارد. ( میانگین استانی در مقاوم سازی مسکن روستایی 56 درصد است که خلخال 5 درصد از میانگین استانی جلوتر است)

وی افزود: بنیاد مسکن از نهادهای تلاشگر در آبادانی روستاهای منطقه است و مقاوم‌سازی منازل روستایی مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و کاهش خسارات در مواقع بحرانی است.

 فرماندار خلخال ادامه داد: دهه فجر امسال تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان ۳۵۰ پروژه با اعتبار بالغ بر چهار هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال خواهد بود که افزایش 22 درصدی را نسبت به دهه فجر سال پیش دارد.

لازم به ذکر است: دهه فجر سال 1401 تعداد پروژه‌های افتتاح شده خلخال 85 پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بود.

 

 

 


لینک کوتاه: khalkhalim.com/fd054

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: