دادستان خلخال گفت: نامزدهای انتخابات باید در رعایت موازین شرعی و اخلاقی از تخریب یکدیگر و طرح ادعاهای غیرمنصفانه علیه رقیبان با جدیت بپرهیزند.

مظفر رضایی در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در دادگستری خلخال فعال است و با دقت تخلفات صورت گرفته در این حوزه را رصد می‌کند.

وی بیان کرد: هرگونه دیوار نویسی، نصب آگهی تبلیغاتی بر روی تابلوهای شهر و خارج از محل‌های تعیین شده برای انجام تبلیغات انتخاباتی ممنوع و جرم تلقی می‌شود و بهتر است نامزدهای انتخاباتی به این موضوع توجه کنند.

دادستان خلخال افزود: تولید، انتشار و بازنشر هرگونه محتوا یا اخبار جعلی یا خلاف واقع و یا تخریب و تهدید هر یک از نامزدها و یا ستادهای ایشان در فضای مجازی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود.

وی به طرفداران نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که با رعایت اخلاق انتخاباتی، در یک فضای سالم و بدور از تنش به کار تبلیغات بپردازند.

رضایی یادآور شد: انتخابات خوب، سالم و رقابتی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را می‌طلبد که نقش مجریان و برگزار کنندگان انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و وارد نکردن سلیقه شخصی خود در این امر بسیار اهمیت دارد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ec414

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: