دانشجویان روستای لرد از عدم پوشش اینترنت و قطعی برق در این روستا گلایه کرده و خواستار رفع مشکل ارتباطی خود شدند.

 به گزارش خلخالیم،  تعدادی از دانشجویان روستای لرد بخش شاهرود عنوان کردند که در روزهای امتحانی آخر ترم متاسفانه دوروزی است برق و اینترنت این روستای بزرگ قطع شده است.

این دانشجویان اظهار داشتند: روزهای سرنوشت ‎‎‎‎ساز برای حدود ۵۰ دانشجویی که امتحانات را باید مجازی بدهیم و در غفلت و بی‎‎‎‎‎توجهی مسئولین شهرستان، مجبور به صعود به نقاط مرتفع در زمستان سرد هستیم تا به اینترنت دسترسی داشته باشیم.

برای پیگیری بیشتر این موضوع  در تماس با یکی از اعضای شورای روستا مشکلات لرد را پیگیر شدیم که وی مشکلات و کمبودها را بی‌شمار خواند و گفت: این روستا در حوزه ارتباطات با مشکلاتی روبروست.

وی افزود: از تابستان گذشته دهیار نداریم و علی‎‎‎‎رغم مکاتبات و تماس‎‎‎‎‎های مکرر با استانداری و نماینده شهرستان، تاییدیه دهیار پیشنهادی شوراهای روستا ابلاغ نمی‌گردد.

وی همچنین در ادامه افزود: در سال‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گذشته به دلیل مشکل آب بسیاری از روستائیان به شهرهای بزرگ مخصوصا رشت کوچ کرده‎‎‎‎‎اند بطوریکه از حدود ۵۰۰۰ نفر هم اکنون کمتر از ۳۵۰۰ نفر در روستا مانده‎‎‎‎‎‎‎اند که با ادامه این مشکلات قطعا سال بعد این جمعیت بسیار کمتر خواهد شد.

عضو شورای روستای لرد گفت: مشکل آب بسیار جدی است و مشکل برق و اینترنت هم که حدود ۳۵۰ دانش آموز و ۵۰ دانشجوی این روستا را بلاتکلیف و آزرده ساخته است.

گفتنی است؛ با وجود اینکه روستا‌ها از اینترنت بهره‌مند شده‌اند اما عدم اتصال به اینترنت و استفاده از شبکه، عدم آنتن‌دهی موبایل، قطعی برق و نبود اینترنت نارضایتی مردم را در پی دارد و حال سوال این است چرا  چرا با هر قطعی برق باید روستانشینان شاهد قطعی اینترنت نیز باشند؟ چرا راهکاری برای اعلام زمان‌بندی قطعی برق و اینترنت ارائه نمی‌شود تا در این روز‌ها که امتحانات دانشجویان آنلاین برگزار می‌شود مشکل ایجاد نشود؟

خبرنگار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bbd29

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: