مدیر کارخانه نئوپان خلخال گفت: درآمد حاصل از فروش نقدی کارخانه نئوپان وابسته به بنیاد مستضعفان در شهرستان خلخال هزینه نشد.

به گزارش خلخالیم، اصغر فیض‎‎‎‎‎‎نیا در جلسه کارگروه کار شهرستان خلخال که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: طبق قول‎‎‎‎‎های داده شده توسط مدیران بنیاد مستضعفان در فروش کارخانه نئوپان به بخش خصوصی متاسفانه این وعده عملی نشد که نیاز به پیگیری مسئولین این شهرستان دارد.

فیض نیا گفت :در سال گذشته این کارخانه با تولید ۲۵ هزار مترمکعب تخته خام و ۸ هزار مترمکعب تخته ملامینه با ۱۰۰ نفر استغالزایی توانست علاوه بر تامین نیازهای داخلی این شهرستان به نیاز سایر استان‎‎‎‎‎های کشور از جمله تهران، قم و اصفهان کمک کند.

وی یکی از موانع صادرات محصول این کارخانه به کشورهایی از جمله عراق، تاجیکستان و ازبکستان  را مشکل جابجایی ارز دانست.

فیض‎‎‎‎‎‎‎‎نیا اضافه کرد: در حال حاضر با تلاش و برنامه‎‎‎‎‎ریزی‎‎‎‎‎‎های صورت گرفته در حال مذاکره با کشور ارمنستان هستیم و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک، قرارداد نهایی برای صادرات به این کشور را عملی کنیم.

وی یکی از اهداف سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذار این کارخانه را حفظ وضع موجود و توسعه خط‎‎‎‎‎‎‎‎‎ های تولید سایر محصولات از جمله ام دی اف برشمرد.

مدیر کارخانه نئوپان تصریح کرد: سرمایه‎‎‎‎‎‎گذار تلاش دارد با عبور از شرایط سخت نوسانات قیمت مواد اولیه، خط تولید جدید را به بهره‎‎‎‎‎‎برداری برساند تا زمینه اشتغالزایی را افزایش دهد ولی همچنان توسعه تنها کارخانه صنعتی این شهرستان نیازمند توجه و پیگیری بیشتر مسئولین شهرستانی و استان است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b78f2

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: