مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از شروع عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز ناحیه صنعتی گزاز خلخال خبرداد.

به گزارش خلخالیم، محمد اهلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: عملیات اجرایی زیرساخت‌های مورد نیاز ناحیه صنعتی گزار خلخال، از جمله خیابان‌کشی ، انرژی‌رسانی و سایر امور با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست.

وی با بیان این‌ که فاز اول این ناحیه صنعتی در مساحت ۳۰ هکتار اجرا می‌شود، افزود: با  همکاری اهالی روستای گزاز و همچنین مسئولان دستگاه قضایی شهرستان خلخال، مشکل دریافت سند مالکیت زمین این شهرک مرتفع و زمینه برای شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های زیرساختی این منطقه فراهم شده است.

وی به راه‌اندازی ناحیه صنعتی هشجین خلخال در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: این ناحیه به تصویب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسیده و با توجه به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی آن ناحیه صنعتی هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال با هدف ایجاد صنایع غذایی و کانی غیرفلزی آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل یکی از مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان را کمبود زمین برای سرمایه‌گذاران جدید طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زا دانست و ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی برای تملک حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان هدف‌گذاری شده است تا زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران تامین شود.

اهلی مساحت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را هزار و ۴۰۰ هکتار اعلام و اظهارامیداواری کرد با همکاری و مساعدت نهادهای مربوطه، تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی و خصوصی این استان به بیش از ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش یابد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa8bf

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: