رئیس تعزیرات حکومتی خلخال گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری شکایت خود را اعلام نمایند. وگزارش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مردمی به صورت دقيق بررسی و طبق مقررات با متخلفان برخورد می‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

بابک مرسلی در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم اظهار داشت: سازمان تعزیرات یکی از مراجع تابعه و تحت نظارت وزارت دادگستری است و طبق قانون وظیفه رسیدگی به تخلفات صنفی را برعهده دارد و تنظیم قیمت و نظارت بر بازار از وظایف تعزیرات نیست؛ بنابراین تا شکایتی ثبت نشود تعزیرات امکان ورود و رسیدگی به موضوعی را ندارد. لذا لازم است شهروندان تخلفات واحدهای صنفی را گزارش کنند و گزارش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مردمی در اولین فرصت به صورت دقيق بررسی شده و طبق مقررات با متخلفان برخورد می‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

رئیس تعزیرات حکومتی خلخال تعداد کم بازرسین، عدم نظارت کافی و نبود هماهنگی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های لازم توسط نهادهای متولی را از عوامل مهم اختلاف قیمت کالاهای عرضه شده در خلخال دانست.

لازم به توضیح است، مقرر شد مطالب آموزشی ضروری و مرتبط با حق و حقوق شهروندان و اصناف در قالب پاورقی و بصورت هفتگی توسط روابط عمومی تعزیرات خلخال از طریق پایگاه اطلاع رسانی  خلخالیم در اختیار شهروندان قرار گیرد و شهروندان نیز می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانند سوالات و نظرات خود را از طریق خلخالیم از رئیس تعزیرات بپرسند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c64e4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: