اخبار بخش مرکزی شهرستان خلخال

بخشدار مرکزی خلخال از افتتاح 37 پروژه عمرانی با اعتبار حدود 55 میلیارد تومان در چهارمین روز از دهه فجر در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

سید عیسی کریم‌پور در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش مرکری خلخال اظهار داشت: پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند بیانگر گوشه‌ای از طرح‌های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که ادارات و دستگاه‌ها در طول سال ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: گسترش زیرساخت‌های ارتباط روستایی، روستاهای قزل دره ، بئرگه (بیرق)، بورگهیم، ترزی (ترازوج)، یلوجه، ارسین (ارسون) و انووس (اناویز) و همچنین احداث یک سایت جدید مخابراتی در روستای گولی قهوه سی از طرح‌های افتتاح شده در حوزه ارتباطات و مخابرات بود.

بخشدار مرکزی خلخال اضافه کرد: پروژه‌های اجرای طرح هادی (بهسازی معابر و آسفالت) روستاهای بلوکانلو، لنبر، گزاز، خمس، چلنبر و ... با اعتباری معادل ۱۵ میلیارد تومان با مساحت 27 هزار مترمربع که توسط بنیاد مسکن انجام شده از پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز بود.

وی بیان کرد: افتتاح ساختمان مدرسه سه کلاسه روستاهای یلوجه و خمس و ساختمان مدرسه دوکلاسه روستای پیریک (پروج)، نهضت آب‌رسانی به روستا‌های لنبر، ارسین (ارسون)، مصطفی‌لو و گولی قهوه سی با اعتبار ۶ میلیارد تومان، افتتاح یک باب خانه محرومین از دیگر پروژه‌های افتتاح شده چهارمین روز از دهه فجر بود.

کریم‌پور ادامه داد: در حوزه جهاد کشاورزی نیز یک بند آبخیزداری با اجرای بتن مسلح با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد در روستای اینالاوا (ایلوانق) به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه گفت: بیش از 19 واحد مسکن محرومین در روستاهای خلخال به پایان رسیده است که 16 واحد تا پایان سال جاری و نیمه اول سال 1403 با اعتبار 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c5d78

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: