در دومین کنفرانس بین المللی چالش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد از مقاله سحر قلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌پور به عنوان مقاله منتخب، تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خلخالیم،  موضوع مقاله در رابطه با چالش‌های گردشگری در شهرهای خلخال و سرعین و راهکارهای پیشنهادی برای توسعه مثبت آن بود. 

همچنین در این کنفرانس دانشجویان از دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف  مقالاتی با موضوعات گوناگون در حوزه گردشگری ارائه داده بودند که در نهایت 4 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند و همچنین از دو کتاب در حوزه گردشگری نیز رونمایی شد.

 حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل دومین دوره این کنفرانس بین‌المللی با پذیرش 158 مقاله در 10 محور برگزار شد که موضوع اصلی این کنفرانس تاکید بر گردشگری استان اردبیل به مناسبت رویداد اردبیل 2023 بود.

وی نیز با بیان اینکه اردبیل میزبان رویداد اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است، گفت: این رویداد باعث معرفی بیش از پیش ظرفیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری استان فراتر از مرزهای کشور شد.

به گفته محمدی ادیب هدف از برگزاری این کنفرانس شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه صنعت گردشگری است.

داود سیف‌زاده،‌ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برگزاری این نوع کنفرانس‌ها می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل را معرفی کرده و این صنعت را به یکی از محورهای توسعه استان بدل کند.

این کنفرانس در نهایت پس از رائه مقالات منتخب با معرفی پژوهشگران برتر شرکت کننده به کار خود پایان دارد و بیانیه علمی آن جهت بهره‌برداری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط منتشر شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f26f5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: