با همت و تلاش مستمر اعضای ستاد فرعی دیه شهرستان خلخال و با حضور و همراهی خیرین نوع دوست این شهرستان، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در فرمانداری خلخال برگزار شد.

به گزارش خلخالیم جشن گلریزان صرفا به مراسمی که برگزار شد محدود نمی شود و شهروندان خیر نوع‌دوست می‌توانند مبالغ اهدائی خود را تا پایان ماه مبارک رمضان به شماره حساب همراهان ستاد دیه شهرستان خلخال واریز نمایند. جمع نهایی مبالغ جمع آوری شده در پایان ماه مبارک رمضان به اطلاع عموم شهروندان گرامی خواهد رسید.

لازم به ذکر است به نسبت کمک های مالی که از سوی شهروندان جمع آوری می شود مبلغی نیز ستاد دیه استان کمک می کند و از این حیث مبلغ جمع آوری شده در جشن گلریزان از اهمیت ویژه ای برخودار است. 

 به گزارش  خلخالیم،  رئیس دادگستری خلخال روز پنجشنبه 17 فروردین 1402 در این جشن گفت: ۲ نفر زندانی به دلیل مهریه و برای پرداخت  ۲۷۴ سکه بهار آزادی و دو نفر نیز با محکومیت مالی برای پرداخت به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان چشم به کمک خیرین دوخته اند تا زمینه آزادیشان فراهم شود. 

علی نباتی افزود: خوشبختانه طی سالهای گذشته شاهد مشارکت خوب مردم در این امر خیر و خداپسندانه بوده‌‌‌‌‌‎ایم. وقتی یک زندانی جرائم غیرعمد از بند رهایی پیدا می کند، خانواده اش نیز از زیر بار مشکلات متعدد بیرون آیند.

وی گفت: در سال گذشته در خلخال مبلغ 260 میلیون تومان جمع آوری شد که با پرداخت 173 میلیون تومان دیگر از سوی ستاد دیه استان، زمینه آزادی ۱۷  زندانی مالی از زندان خلخال فراهم شد.

لازم به ذکر است کل مراسم از طریق کانال اختصاصی ستاد دیه شهرستان خلخال در سایت آپارات بصورت زنده پخش ویدئویی شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e0c04

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: