همزمان با هفته دولت ۹ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی واقع در بخش خورش‌رستم خلخال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سرپرست فرمانداری خلخال  در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های افتتاحی در حوزه های مختلف عمرانی شهری و روستایی می‌باشد.

مسعود یگانه اظهارکرد: گازرسانی روستایی ، احداث پل ، آبیاری کم‌فشار ، ساخت خانه محرومان ، اجرای طرح‌های شهری ، احداث و اصلاح مسیر رانشی جاده روستای برندق به هشجین و طرح کنترل سیل و رسوب از طرح‌های عمرانی افتتاح شده در این بخش است.

سرپرست فرمانداری خلخال افزود: همچنین با افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی شامل طرح توسعه یک واحد مرغداری ، راه‌اندازی سورتینگ و طرح تهیه بذر ، بسته‌بندی و بوجاری غلات اداره تعاون روستایی در هشجین و چند طرح دیگر برای ۶۲ نفر از بیکاران منطقه فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

وی اظهارکرد: برای احداث و راه‌اندازی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در این بخش ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

او گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان این شرکت و پیمانکاران مجری طرح‌های گازرسانی ، گازرسانی به ۱۰ روستای بخش خورش‌رستم خلخال قبل از فصل سرما تکمیل شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت افزود: در این هفته ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی با هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a1ed6

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: