مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان اندیشیده شده و در بازه زمانی مشخص، فرآیند توزیع آن شروع می‌شود.

به گزارش خلخالیم، حسن نورمحمدی در جلسه تنظیم بازار که با هدف اتخاذ تدابیر برای تأمین مایحتاج اساسی مردم در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی، به مقدار 250 تن شکر، 110 تن برنج،  100 تن مرغ منجمد و 11 تن گوشت منجمد توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خلخال تامین و در سطح بخش‌های مرکزی، خورش‌رستم و شاهرود شهرستان با قیمت یارانه ای توزیع گردیده است.

وی همچنین به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط جهاد کشاورزی برای تامین کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان از قبیل میوه، خرما، گوشت مرغ گرم و منجمد، گوشت قرمز گرم و منجمد، شکر و برنج خارجی نیز اشاره کرد.

نورمحمدی از برپایی غرفه‌های عرضه میوه نوروزی خبر داد و گفت: هدف از برپایی این غرفه‌ها، تامین جایگاه‌هایی جهت سهولت در خرید و تهیه میوه شب عید برای همشهریان عزیز است.

مدیر جهاد کشاورزی خلخال تصریح کرد: برای تأمین گوشت گوساله گرم با قیمت پایین‌تر از بازار در این ایام ۷ تن مجوز از استان اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق می‌شود.

نور محمدی در مورد وضعیت مرغ گرم مورد نیاز شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه از حیث جوجه ریزی و تولید مرغ گرم مشکلی نداریم و در حال حاضر تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f216e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:

وی با بیان اینکه  با شروع طرح، نظارت کافی بر قیمت، نگهداری و توزیع میوه شب عید صورت خواهد گرفت، گفت:  برای جلوگیری از اخلال در بازار میوه شب عید افزایش جایگاه های عرضه میوه در آن ایام ضروری است

 

 

امسال ۴۵۹ تن کالای ضروری و مایحتاج عمومی یارانه‌دار به قیمت تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: