فرماندار خلخال: مدیران ادارات در جذب اعتبارات فعال‎‎‎‎‎تر و توانمندتر عمل کنند و در راستای سند توسعه و نقشه راه شهرستان خلخال برنامه ریزی کنند.

به گزارش خلخالیم،  در جلسه‎‎‎‎‎‎ای که با هدف بررسی مصوبات سفر استاندار به خلخال برگزار شد، ضمن تاکید بر اجرای مصوبات از سوی مدیران شهرستانی و نهادهای ذی‎‎‎‎‎‎‎‎‎ربط، تقویت یا تامین نیاز اعتباری پروژه‎‎‎‎‎‎‎های مهم خلخال از جمله در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید جواد یحیی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده گفت: شهرک صنعتی گزاز و ناحیه صنعتی هشجین به زودی تکمیل می شود. همچنین پروژه خوابگاه ورزشی خلخال در دهه فجر امسال، سالن اختصاصی ورزش زورخانه ای درسوم خرداد سال ۱۴۰۳ و سدهای معیشتی طولاش و گورانسراب درسال آتی افتتاح خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد: پیگیری آبرسانی روستاها و اجرا از طریق مجتمع امام حسن مجتبی توسط قرارگاه سازندگی بسیج و آبرسانی به روستاهای بالای ۵۰ خانوار در دستور کار است.

فرماندار خلخال با اشاره به اينكه تاكنون برخی از مصوبات به ویژه در حوزه ورزش و جوانان‎‎‎‎‎‎‎ از پيشرفت خوبی برخوردار بوده ابراز امیدواری کرد که همه مديران و دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اجرايی اهتمام لازم را برای اجرای مصوبات داشته باشند و كوتاهی در اين زمينه پذيرفتنی نيست.

وی افزود: پیمان سپاری و تامین اعتبارات برای اجرای سریع پروژه‎‎‎‎‎‎‎ها از اولویت‌های ما بوده و مسئولان ادارات خلخال باید این روند را با جدیت دنبال کنند.

یادآور می شود، بیشترین مصوبات جلسه استاندار در حوزه های عمرانی و کشاورزی بود و در پایان جلسه هر یک از مسئولین ادارات گزارش خود را درباره آخرین اقدامات در خصوص پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های در حال اجرا تشریح کردند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b8c9a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: