اخبار بخش شاهرود شهرستان خلخال

مسئول نظارت در قرارگاه کرونای شهرستان خلخال با بیان اینکه آمارها حاکی از رسیدن میزان رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی به زیر 5 درصد است، افزود: طی هفته گذشته 137 بازدید میدانی انجام شد که متاسفانه شاهد عدم رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎ها علی الخصوص از سوی اصناف بودیم.

به گزارش خلخالیم علی ملکی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: کافه ها و برخی قلیان سراها با وجود وضعیت بحرانی شهرستان همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود تا نیمه شب ادامه و در رابطه با این موضوع هیچگونه برخوردی هم تا به اکنون صورت نگرفته است.

وی افزود: در این راستا به ۸ واحد صنفی از جمله چند باشگاه ورزشی خصوصی اخطار پلمب صادر شده که از نیروی انتظامی درخواست شده نسبت به پلمپ آن اقدام نماید.

وکیلی رئیس بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه به وضعیت نامناسب کرونا در روستای لرد، بخش شاهرود اشاره کرد و گفت : برگزاری عروسی در این روستا شمار مبتلایان به ویروس کرونا را افرایش داده و قرنطینه  خانگی در این روستا افزایش چشمگیری داشته است.

وی افرود: ۱۶ درصد جمعیت گروه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های  هدف بخش شاهرود واکسیناسیون شدند و مشکلی در روند واکسیناسیون گروه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های هدف وجود ندارد.

 

گفتنی است که تا به امروز ۲۸ درصد جمعیت گروه هدف شهرستان واکسن تزریق کردند که رتبه اول کشوری را به دانشکده علوم پزشکی خلخال اختصاص دارد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b55aa

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: