بارش باران و رحمت الهی در هشتمین روز از دومین ماه تابستان و در اوج گرما و خشکسالی به طبیعت خشک خلخال جان دوباره بخشیده و آن را سرزنده کرد.

به گزارش خلخالیم، رئیس اداره هواشناسی خلخال در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: طی شب گذشته و بامداد امروز ۵.۳ میلیمتر باران در این شهر باریده است که میزان بارندگی در مناطق مرتفع این شهرستان و مراتع واقع در نوار مرز مشترک با استان همسایه گیلان چندین برابر بارش‌های شهر گزارش شده است.

فرامرز فرض‌الله‌پور اظهارکرد: با ورود جبهه هوای سرد به منطقه بارش‌های پراکنده باران از بامداد پنجشنبه آغاز شده و این بارش‌ها در اوج گرما و خشکسالی موجب کاهش قابل ملاحظه دمای هوای شهرستان شده است. 

وی گفت: دمای هوای امروز خلخال به ۱۰ درجه بالای صفر رسید که در مقایسه با دمای هوای ۳۵ درجه‌ای روز سه‌شنبه هفته جاری ۲۵ درجه و نسبت به دمای زمان مشابه روز قبل نیز ۲ درجه کاهش نشان می‌دهد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال اظهارکرد: هم‌اکنون هوای خلخال ابرناکی با ۶۵ درصد رطوبت ، توام با وزش باد شمالی و مرطوب موسوم به مه با سرعت ۳۵ کیلومتر در ساعت بوده و احتمال بارش‌های پراکنده باران در طول روز دور از انتظار نیست.

فرض‌الله‌پور گفت: ناپایداری هوای خلخال تا ظهر فردا ادامه داشته و پس از چند ساعت توقف ناپایداری از بامداد روز یکشنبه با افزایش ابر در آسمان این شهر بارندگی‌ها مجددا از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، برخلاف بارش‌های باران در ایام تابستان سال‌های گذشته که سیل و خرابی را به همراه داشته بارندگی‌های باران روز گذشته و امروز در خلخال هر چند همراه با رعد و برق شدید و غرش‌های بلند آسمان همراه بوده ولی به دلیل شدت پایین آن هیچ گونه سیل و خسارت جانبی را بدنبال نداشته است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a2c90

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: