رئیس میراث فرهنگی و گردشگری خلخال از اجرای طرح فاضلاب مجتمع گردشگری بام خلخال با اعتبار بالغ بر 50 میلیون تومان خبر داد.

علی درویشی در گفتگو با خبرنگار خلخالیم گفت: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه از محل اعتبارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال تامین شده و در حال حاضر به پیمانکار واگذار است و هم اکنون با پیشرفت 45 درصدی در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: برای روشنایی مسیر این پروژه 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که طی سال جاری اجرایی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

رئیس میراث فرهنگی خلخال در ادامه اظهار داشت: که یکی دیگر از زیر ساخت‎‎‎‎‎های این پروژه، آسفالت مسیر این مجتمع بوده که با دستور استاندار اردبیل و در صورت تخصیص قیر رایگان به شهرداری خلخال اجرایی خواهد شد.

وی افزود در سال جدید ۱۰ درخواست سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به دست ما رسیده است که در دست اقدام می‎‎‎‎‎باشد و در صورت صدور موافقت اصولی، اطلاعات مورد نیاز به استحضار مردم خواهد رسید.

دویشی با اشاره به موافقت اصولی از طرف میراث فرهنگی گردشگری با فعالیت پروژه تله سیژ اندبیل گفت: درحال حاضر جوابیه استعلام واگذاری زمین مورد نیاز سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذار از طرف جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارسال نشده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/df518

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: