بخشدار مرکزی خلخال در راستای مقابله با بیماری کرونا از ممنوعیت برنامه‎‎‎‎‎های گردشگری و کوهنوردی در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

به گزارش خلخالیم عیسی کریم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پور در جلسه ساماندهی تورهای گردشگری و کوهنوردی گفت: هدف از تشکیل این جلسه کمک به معرفی شهرستان جهت توسعه صنعت مهم گردشگری است، متاسفانه در این زمینه به دلیل عدم برنامه ریزی، مشکلات زیادی وجود دارد و تمام تلاش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها باید در جهت ایجاد خدمات زیر بنایی برای توسعه صنعت گردشگری شهرستان صورت گیرد.

وی همچنین از تیم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و گروه‌های گردشگری خواست قبل از ورود کلیه گردشگران به شهرستان، باید لیست گردشگران، اعضای تیم و مسئول تیم به بخشداری اعلام گردد و در روزهای پیش رو هم تا تاریخ ۱۳ خرداد برگزاری هر گونه برنامه گردشگری و کوهنوردی مشروط به هماهنگی و دریافت مجوز از ادارات ورزش و جوانان یا میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بوده و حتما قبل از اجرای برنامه کلیه اعضا تست رپید کرونا داده تا از سلامت همه شرکت کننده گان اطمینان حاصل شود.

بخشدار مرکزی ضمن تاکید بر ممنوعیت اجرای برنامه‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری و کوهنوردی در تعطیلات نیمه خرداد، اجرای برنامه تورهای گردشگری را به بعد از تعطیلات خرداد موکول کرد.

در این نشست رقیه زادمهر، معاون اداره ورزش و جوانان خواستار حمایت مسئولین از گروه‎‎‎‎‎‎‎‎های کوهنوردی که در راستای جذب گردشگر و معرفی پتانسیل‎‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری خلخال تلاش می‎‎‎‎‎‎کنند شد.

وی همچنین اظهار داشت:به دلیل اینکه ورزش کوهنوردی در فضای باز و با رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی انجام می‎‎‎‎‎‎گیرد از حمایت و رضایت فرماندار خلخال نیز برخوردار است.

علی درویشی، رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز ضمن تشکر از تورها و گروهای کوهنوردی مجوزدار، خواستار صدور مجوز فعالیت در صورت رعایت پروتکل‎‎‎‎‎های بهداشتی برای تمام این گروه‎‎‎‎‎‎‎ها شد.

در پایان این نشست تور لیدرها و گروه‎‎‎‎‎های کوهنوردی به بیان مشکلات خود پرداختند.

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c3c7b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: