به همت هیئت هاکی خلخال، اداره ورزش و جوانان و میزبانی فرماندار خلخال با حضور هیئت های ورزشی، رئیس هیئت هاکی استان و خانواده فاطمه مولایی از این ملی پوش تیم ملی هاکی چمنی بانوان کشورمان، تجلیل شد.

به گزارش خلخالیم، یحیی زاده، فرماندار خلخال در این جلسه گفت: در هفته دولت امسال بسیاری از طرح های ورزشی در شهر و روستاهای شهرستان خلخال که از سالها پیش راکد بود، اجرا شده و به مرحله بهره برداری رسید که از آن جمله میتوان به زمین چمن مصنوعی پوریای ولی اشاره کرد. همچنین ساخت خوابگاه ورزشی نیز در مراحل پایانی قرار دارد که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود. 

صمد عروضی، رئیس هیئت هاکی استان گفت: علیرغم اینکه فقط دو سال از فعالیت هیئت هاکی شهرستان خلخال می گذرد این شهرستان دارای بیشترین عضو اردوهای تیم ملی هاکی چمنی می باشد. 

وی افزود: با کمی همت از سوی مسئولین و تجهیز این هیئت به زمین چمن مصنوعی تخصصی هاکی، شهرستان خلخال می تواند به پایگاه تخصصی هاکی استان اردبیل و یکی از پایگاه های هاکی کشور تبدیل شود و متعاقب آن برگزاری اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف می تواند منافع مالی زیادی را عاید ورزش خلخال نماید.

رادبه پرنده، رئیس هیئت هاکی خلخال گفت: ایمان، انضباط، آموزش و تمرین مداوم از علل موفقیت هیئت هاکی شهرستان خلخال است. با وجود اینکه برخی استان ها سابقه چند دهه در هاکی دارند. شهرستان خلخال برای اولین بار توانست یک عضو ثابت در تیم ملی هاکی چمنی بانوان ایران داشته باشد و این باعث افزایش مسئولیت ما شده است و تجارت کسب شده توسط فاطمه مولایی می تواند برای تیم هاکی چمنی شهرستان فوق العاده حائز اهمیت شود.

در این مراسم از تلاش های خانم المیرا فرهودی، مربی تیم هاکی بانوان خلخال، حمایت های هیئت هاکی استان، زحمات اداره ورزش و جوانان و در راس آنها خانم زادمهر و همچنین آقای هاشم محمدی رئیس هیئت فوتبال خلخال بابت همکاری تنگاتنگ با هیئت هاکی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/edd33

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: