رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال به کاهش اعتبارات فصل تربیت بدنی این شهرستان توسط سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اعتراض نمود.

به گزارش خلخالیم، سید ناصر میرمرسلی به بی عدالتی و اعمال نفوذ تعدادی از شهرستان‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های استان در توزیع اعتبارات فصل تربیت بدنی انتقاد و خواستار توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و میزان برخورداری و سرانه ورزشی و تعداد پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎های نیمه تمام شهرستان‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها شد.

وی به اشاره به اینکه اعتبارات مصوب در کمیته برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎ریزی شهرستان حاصل بازدیدها، جلسات متعدد و کار کارشناسی بوده و کاهش 50 درصد اعتبارات مصوب این شهرستان توسط سازمان برنامه و بودجه استان بی توجهی به تصمیمات کمیته برنامه‎‎‎‎‎‎‎ریزی شهرستان و کار غیرقانونی بوده که باید اصلاح و تجدید نظر شود.

میرمرسلی با اعلام اینکه هم اکنون 6 پروژه ورزشی از 20 سال پیش در این شهرستان شروع و تا کنون تکمیل و به بهره‎‎‎‎‎برداری نرسیده با کاهش اعتبارات هر سه پروژه استانی این اداره شامل زورخانه، خوابگاه ورزشکاران و سالن ورزشی روستای طولش که هم اکنون در حال اجرا بوده تعطیل و سازمان برنامه و بودجه استان می‎‎‎‎‎بایست پاسخگوی افکار عمومی و مطالبات به حق جامعه ورزشی خلخال باشد.

وی به عدم برقراری اعتبار برای تعمیر و تجهیز ۲۲ مکان ورزشی شهرستان نیز انتقاد و برای تعطیل نشدن اماکن ورزشی شهرستان با شروع فصل سرما که اکثرا در تاسیسات حرارتی، آب و برق با مشکلاتی مواجه هستند خواستار برقراری اعتبار لازم را شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c80f9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: