رئیس هیئت هاکی شهرستان خلخال از برگزاری چندین دوره کارگاهی به خصوص دوره مربیگری فدراسیون هاکی طی چند ماه اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون با انتخاب 6 بازیکن به عنوان بازیکنان منتخب هاکی چمنی استان، موفقیت هاکی شهرستان خلخال رقم خورده است.

به گزارش خلخالیم، رادبه پرنده با تاکید بر اینکه استعدادیابی، هدف هیئت هاکی شهرستان خلخال است، افزود: سال گذشته برنامه ریزی کردیم که در ماه‎‎‎‎‎های آینده باید منتخب استانی داشته باشیم و در حال حاضر داریم. مدیریت و هماهنگی، ارتباط عالی با فدراسیون و هیات هاکی استان، ارتباط با اساتید کشوری و برگزاری دوره‎‎‎‎‎‎‎های مربیگری و کارگاهی و استعداد منطقه باعث موفقیت ما بوده است.

هیات هاکی شهرستان خلخال، با ابلاغ مربیگری در بخش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بانوان و دختران، آقایان و پسران، بخش استعدادیابی آموزش و پرورش، بخش دانشگاهی نسبت به تقسیم وظایف هیاتی اقدام نموده است و هم اکنون بخش بانوان و دختران بسیار فعال بوده و بخش آقایان نیز در حال فعالیت می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشند، در بخش استعدادیابی نیز با استعدادهای بی نظیری مواجه هستیم که باعث تشویق از طرف سرمربی سابق تیم ملی و هیات استان شده است.

پرنده ادامه داد: وقتی سرمربی سابق تیم ملی چهار بازیکن نوجوان در حد سنین نه الی یازده ساله را جهت بازی مقابل تیم منتخب استان قرار می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دهد و این چهار بازیکن نظیر یگانه، آرش حسنی و امیرعلی با یک روز تمرین مقابل تیم منتخب استان می‎‎‎‎‎‎‎درخشند و باعث تشویق خود از طرف همه بازیکنان و مربیان می‎‎‎‎‎‎‎شوند  این یعنی این شهر استعداد هاکی دارد و من هم با دکتر قدیمی رئیس فدراسیون صحبت کرده و ایشان را جهت بازدید از خلخال دعوت کرده ام.

 همکاری و هماهنگی با هیات استان بینظیر است

رئیس هیات هاکی خلخال با اشاره به همکاری بین فدراسیون، هیات استان و هیات شهرستان گفت: در داخل شهرستان نیز اداره ورزش و جوانان پیگیر هستند و حمایت می‎‎‎‎‎‎‎کنند و همچنین جا دارد از مدیریت محترم هنرستان ورزش شهرستان خلخال که در برگزاری دوره هاکی چمنی همکاری صمیمانه و عاشقانه داشتند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، همکاری این عزیزان جهت در اختیارگذاشتن چمن مصنوعی نشان از عشق و علاقه این مجموعه به رشد و گسترش هاکی خلخال دارد.

پرنده افزود: ما اول راه هستیم و یقینا از هاکی خلخال بیشتر خواهیم شنید و امیدوارم روزی فرا برسد که خلخال به قطب هاکی منطقه تبدیل شود و با تکمیل زیرساخت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و ایجاد خوابگاه‎‎‎‎‎‎‎های ورزشی، شاهد انجام مسابقات بین المللی و کشوری و برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون ما در رده‎‎‎‎‎‎های سنی بانوان و آقایان ۴۰ بازیکن هاکی داریم و قرار است با همکاری آموزش و پرورش که در سطح سازمان و فدراسیون نیز تفاهم نامه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای منعقد شده است، در بخش استعدادیابی از مهرماه نیز فعال باشیم.

قیاسیان سرمربی سابق تیم ملی نیز در گفتگو با خلخالیم گفت: جای تبریک دارد که هیات هاکی شهرستان خلخال اینگونه فعال بوده و این شهرستان در کل کشور جزو شهرستان‎‎‎‎‎‎‎های فعال هاکی است و استعدادهای خلخال در هاکی بی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎نظیر بوده و من مطمئنم به زودی بازیکنی از خلخال در تیم ملی به خصوص در بخش بانوان خواهیم داشت و یقینا این حجم از همکاری بین عروضی رئیس هیات استان و هیات شهرستان باعث موفقیت‎‎‎‎‎‎‎‎های بیشتر خواهد شد.

 

 

 

khalkhalim.com/b2f2b :لینک کوتاه

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: