فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال گفت: بسیج خلخال رتبه نخست میزان اشتغال استان را به خود اختصاص داده است و بسیج با وجود علم و دانش فنی که دارد نقش مهمی در ایجاد توانمندی نیروی انسانی مبتنی بر رویکرد جهادی و داوطلبانه دارد.

به گزارش خلخالیم  سرهنگ نوروزی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردید، اظهار داشت: بسیج این شهرستان در سال جاری با پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات، بستر مناسبی را برای اجرای ۱۱۷ طرح اشتغال‌زا در این شهرستان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال در خلخال 172 برنامه با 28 محور برگزار می‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود، افزود: از اهم برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های هفته بسیج امسال افتتاح نمایشگاه مقاومتی خورش‎‎‎‎‎‎‎رستم، افتتاح مسکن محرومین، احداث منابع آب در 22 روستا، افتتاح استخرهای کشاورزی می‎‎‎‎‎‎‎باشد.

وی بیان کرد: ۶۵ طرح آبرسانی روستایی توسط بسیج این شهرستان اجرا شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه رواج تک فرزندی، جمعیت را به سمت پیری سوق داده است، اضافه کرد: با اجرای طرح انصار، سپاه این شهرستان سربازان متاهل و دارای فرزند و با غیبت بالای هشت سال را به صورت ساعتی به کار می‌گیرد.

وی مهمترین ویژگی این طرح را آزادی عمل دانست و گفـت: سربازان وظیفه می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند هم زمان با رسیدگی به مسائل جاری زندگی، خدمت خود را هم انجام دهند.

فرمانده سپاه خلخال به نقش مهم رسانه‎‎‎‎‎‎‎های خلخال اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند زبان گویای واقعیت‌ها باشند که در دنیا در حال انجام است و این واقعیت‌ها را به نسل جوان، مردم و جوامع مختلف انعکاس دهند.

 لازم به ذکر است احداث 25 باب خانه محرومین، توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی، تهیه و توزیع لوازم التحریر در بین دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان، احداث ۲۲ منبع آب شرب روستایی و تهیه هشت سمعک از جمله اقدامات بسیج طی یک سال اخیر بوده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ffbe8

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: