فرمانده انتظامی خلخال گفت: این شهرستان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور بوده و در آن میزان جرایم کیفری کم می‌باشد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، سرهنگ سیدهادی موسوی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خلخال افزود: این شهرستان در بخش کاهش جرایم کیفری خشن از جمله زورگیری ، سرقت‌های مسلحانه و سازمان یافته و کشف پرونده‌های سرقت موفق به کسب رتبه برتر در استان اردبیل در نیمه نخست امسال شده است.

وی بیان کرد: در این شهرستان سرقت‌های مسلحانه بوقوع نپیوسته و با تلاش ماموران پلیس آگاهی ۷۹ درصد از پرونده‌ سرقت‌های کوچک نیز کشف شده است، همچنین آمار دستگیری سارقان منازل این شهرستان نیز در این مدت ۵۱ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال قبل رشد داشته است.

سرهنگ موسوی اظهارکرد: در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۷۴۶ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ خلخال صورت گرفته و در همه موارد اقدام عملی و  اجرایی از سوی ماموران پلیس این شهرستان انجام شده است.

وی از افزایش کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال نسبت به ۶ ماه اول سال گذشته در این شهرستان خبرداد و افزود: عرصه برای فعالیت در عرصه قاچاق کالا و همچنین سوداگران مرگ در این شهرستان بیش از پیش تنگ شده است.

امام جمعه خلخال نیز در این آئین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: وجود امنیت لازمه حیات توام با آرامش و آسایش است و این امنیت در سایه تلاش نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی تامین شده است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی وجود امنیت پایدار توام با فرهنگ صلح و سازش را حاصل غنای مذهبی و قوی بودن بنیه باورهای اعتقادی بین مردم منطقه ذکرکرد.

وی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در خط مقدم مقابله با تعارضات دشمن بوده و در زیر سایه و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای فدای جان خود تا مرز مرگ و شهادت آماده هستند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b472f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: