فرماندار خلخال گفت: این شهرستان در سایه تلاش‌های نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در مسیر مقابله با جرایم خشن و سازمان‌یافته و با توجه سطح رضایت‌مندی مردم از امنیت و آرامش یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی در نشست اعضای شورای تامین خلخال با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال اظهارکرد: در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای تامین‌کننده امنیت منطقه و همدلی و همکاری نیروهای نظامی ، اطلاعاتی و امنیتی عرصه برای فعالیت برهم‌زنندگان نظم و امنیت در این شهرستان بیش از پیش تنگ شده است.

وی وجود امنیت پایدار توام با فرهنگ صلح و سازش را حاصل غنای مذهبی و قوی بودن بنیه باورهای اعتقادی بین مردم و کم‌رنگ بودن جرایم خشن و سازمان‌یافته و پایین بودن سطح جرم و جنایت در این منطقه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب همواره مورد هدف دشمن در عرصه‌های مختلف نظامی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بوده است، گفت: نیروهای نظامی در خط مقدم مقابله با تعارضات دشمن بوده و در زیر سایه و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای فدای جان خود تا مرز مرگ و شهادت آماده هستند.

او با تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، عصاره نبوت و یادگار ولایت و نماد پاسداری از مکتب انسان‌ساز اسلام حضرت امام حسین (ع) و نیز ولادت بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس(ع) بیان کرد: پاسداران و جانبازان با تاسی از نهضت عاشورا و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا هستند.

فرماندار خلخال گفت: افرادی که در هشت سال دفاع مقدس با قامتی استوار و دلیرانه در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادند ، منشاء غرور ملی پایان‌‏ناپذیر برای ملت سلحشور ایران اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان در دستیابی و توفیقات دولتمردان جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی تاثیرگذار بوده است.

سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این نشست گفت: مقابله با ویروس کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی و انجام رزمایش‌های کمک مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر از اولویت‌های کاری سپاه خلخال در سال آتی است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/aa812

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: