نماینده مردم شهرستان‌های خلخال کوثر در مجلس گفت: انتظار از مسولان توزیع عادلانه و مساوی اعتبارات و امکانات جامعه عشایری در بین مناطق مختلف کشور است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا،  سید غنی نظری با اشاره به اختصاص ۱۱ دستگاه کامیون حمل تانکر آبرسانی سیار به استان اردبیل گفت: در راستای توزیع عادلانه و مساوی امکانات مورد نیاز عشایر انتظار از مسولان تخصیص حداقل یک دستگاه از این کامیون‌ها به خلخال است.

وی اظهار کرد: با وجود مشکل کمبود آب شرب در همه مناطق عشایرنشین خلخال حتی یک دستگاه از این کامیون‌ها به منطقه جنوب استان اردبیل و شهرستانهای خلخال وکوثر نرسیده است که باید اداره کل امور عشاری استان نسبت به جبران آن  سریعا اقدام کند.

او با اشاره به این‌که نهاده‌های دامی به صورت مناسب و مطلوب به دست عشایر در جای جای استان و در شهرستان خلخال نمی‌رسد، بیان کرد: نهاده‌های دامی باید به صورت عادلانه در بین عشایر توزیع و این قشر نباید به خاطر عدم دسترسی سریع به نهاده‌های دامی با مشکل تامین خوراک دام و یا ضرر وزیان ناشی از پرداخت هزینه های خرید نهاده از بازار آزاد مواجه شوند .

وی یکی از مشکلات  مهم عشایر شهرستان خلخال را بیمه عشایر عنوان کرد و گفت: صندوق بیمه روستائیان و عشایر در شهرستان خلخال و کوثر ظرفیت بیش از هشت هزار نفر دارد و در این زمینه تلاش خواهد شد تا این صندوق در استان تقویت شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d3e4b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: