در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل و سفر وزیر نیرو بعنوان نماینده دولت به شهرستان خلخال، بعنوان یک مطالبه عمومی از طرف اهالی شریف شهرستان‌های خلخال و کوثر از نماینده و سرپرست فرماندار خلخال درخواست داریم برای همیشه پرونده انتقال غیراصولی، بدون مطالعه و زیانبار طرح انتقال آب خارج از حوضه ای قزل اوزن به دشت اردبیل را ببندند و بر این حق خوری آشکار پایان دهند.

تخصیص قسمتی از حقابه شهرستان‌های خلخال و کوثر به دشت اردبیل در حالیکه صاحبان اصلی این حق در خلخال و کوثر از این اتفاق نامبارک بی خبر بوده اند، هیچ توجیهی ندارد.

در این انتقال هیچیک از پیش شرط‌های انتقال بین حوضه‌ای رعایت نشده است و حق و حقوق اهالی خلخال و کوثر و طرح‌های توسعه جنوب استان لحاظ نشده است.

ما اهالی خلخال و کوثر از نماینده محترم خلخال و کوثر و سرپرست فرمانداری خلخال درخواست پیگیری تخصیص کامل حقابه قزل اوزن به شهرستان‌های خلخال و کوثر را داریم. چرا که در عدم تخصیص کامل این حقابه متاسفانه آبهای جاری در فصول پر بارش سال بدون اینکه بتوانیم جایی ذخیره کنیم، از جلوی چشمان ما بدون استفاده سرازیر می‌شوند و در ماه‌های گرم سال باید شاهد خشک شدن مزارع و باغات و تلف شدن دام‌های اهالی باشیم.

لطفا برای همیشه پرونده انتقال آب به دشت اردبیل را ببندید و مقادیر تخصیص داده شده به خارج از حوضه را به اهالی خلخال و کوثر برگردانید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a3193

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: