مدیر برق خلخال گفت: عملیات اجرایی تامین برق موردنیاز و پایدار طرح‌های گردشگری ایجاد شده و یا در حال احداث در منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، رسول زارع افزود: ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز گردشگری در منطقه نمونه ازناو یکی از خواسته‌های مهم مسئولان اجرایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی این منطقه در بخش گردشگری بود که با تکمیل عملیات زیرساخت تامین برق منطقه این خواسته محقق شد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز برق‌رسانی به پروژه بزرگ گردشگری در حال احداث پل معلق ازناو با راه‌اندازی دو خط جداگانه از سوی شرکت برق خلخال اجرا شد، اظهارکرد: اکیب تعمیرات و نگهداری شبکه برق این شهرستان موفق شدند در کمترین مدت زمان اعمال خاموشی نصب تجهیزات برق مجتمع گردشگری ازناو خلخال را به اتمام رسانده و برق مجتمع را دایر کنند.

زارع افزود: برای راه‌اندازی تجهیزات برق این منطقه و تامین برق طرح‌های گردشگری مناطق ازناو خلخال یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰kva برکنار و یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵kva جایگزین شد که برای انجام این کار اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

منطقه نمونه گردشگری وچشمه پرآب ازناو در پنج کیلومتری خلخال واقع شده و طرح‌های بزرگ گردشگری از جمله احداث بزرگترین پل معلق جهان با طول بیش از ۵۰۰ متر مجموعه اقامتی و رفاهی قصرهای چوبی ، مجموعه اقامتی ، رفاهی ، پذیرایی و هتل ۵ ستاره ازناو سبز در این منطقه در حال اجرا هستند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bf285

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: