به گفته مدیر آب و فاضلاب خلخال بحران آب در خلخال جدی بوده و با بررسی دبی‎‎‎‎‎‎‎های چاه‎‎‎‎‎‎‎‎های آبرسانی به خلخال کمبود آب در تابستان احساس می شود که توصیه میشود همشهریان بیشتر مراقب به  هدر رفتن آب باشند و به نکات لازم در صرفه جویی عمل نمایند.

به گزارش خلخالیم  ساجد جعفرزاده گفت: با وجود بحران آب درشهرستان با انجام مدیریت و برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ریزی لازم تا به امروز شهر خلخال با کمبود آب مواجه نشده است و به منظور حفظ جایگاه امور در تلاش هستیم تا رضایتمندی مشترکین را به نحو مطلوب جلب نموده و در این مسیر همواره بر موازین اخلاقی، رفتار صادقانه و تعهدات اخلاقی پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه قطعی های مقطعی در برخی از محلات خلخال ناشی از یک حادثه است اظهار داشت: قطعی آب در محلات خلخال از طریق رسانه‎‎‎‎‎‎‎ها اعلام و درصورت نیاز به توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی در محلات یک روز قبل از طریق سایت و فضای مجازی و صدا سیمای اردبیل اطلاع رسانی می شود.

وی به تنش آبی و کمبود آب شرب در برخی از روستاها اشاره کرد و افزود: آبرسانی به چندین روستا با تانکر سیار ادامه دارد و اطلاع رسانی شده تا بخش خصوصی هم با بستن قرارداد با آب و فاضلاب خلخال در امر آبرسانی به ما کمک کند.

وی در ادامه گفت: روابط عمومی به حضور موثر در رسانه‎‎‎‎‎‎‎ها،  همدلی و برقراری ارتباط با ارباب رجوعان می‎‎‎‎‎‎‎‎اندیشد و با تکیه بر توان امور بر فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به مصرف بهینه آب تاکید دارد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bdac5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: