رییس شرکت توزیع برق خلخال گفت: بیش از ۱۴۰ روستای دارای سکنه در این شهرستان نیاز به بازسازی و اصلاح شبکه روشنایی دارد.

به گزارش خلخالیم رسول زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره‌مندی تمام روستاهای شهرستان از روشنایی کامل معابر برنامه‌ریزی شده و علاوه بر تامین هزار شاخه لامپ از سوی شرکت توزیع برق استان ، قول تحویل ۲ هزار شاخه لامپ جدید داده شده که با تعویض چراغ‌های معیوب معابر تاریک ناطق روستایی منطقه در آینده نزدیک روشن خواهد شد.

وی گفت: آذرماه امسال اصلاح و بهسازی شبکه‌های روشنایی برخی معابر روستایی توسط چند گروه تعمیر و بهسازی شرکت برق اجرا شده است.

رییس شرکت توزیع برق خلخال اظهارداشت: با پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و همکاری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در تامین امکانات موردنیاز اصلاح روشنایی معابر از جمله چراغ معابر ، خرید و تحویل یک هزار شاخه لامپ ، مرمت و اصلاح روشنایی معابر روستایی در روستاهای سه بخش مرکزی، خورش‌رستم و شاهرود ادامه خواهد یافت.

او افزود: در حال حاضر این طرح در ۲۰ روستا با مرمت ، بازسازی و بازنگری چراغ‌های معابر ، بررسی میدانی و تعویض کابل‌های معیوب‌ انجام شده و برای حفاظت از این اموال و پیشگیری از سرقت نیازمند همت اهالی برای حفظ و نگهداری اموال عمومی هستیم.

زارع با بیان اینکه اصلاح شبکه روشنایی معابر در روستاهای مورستان، کلستان، خمس، ایلوانق، اناویز، مصطفی‌لو، پروچ ، لرد و چند روستای محروم و دورافتاده در بخش شاهرود پایان یافته، تشریح کرد: اجرای این طرح با اولویت روستاهای دارای نقاط تاریک زیاد در حال انجام است.

وی از رفع مشکل خاموشی برق روستای کمر از روستاهای دور افتاده بخش خورش‌رستم خلخال خبر داد و افزود: برق این روستا به علت بارش برف سنگین و پارگی سیم‌های انتقال نیرو به روستا  قطع شده بود و برای رفع این خاموشی ماموران شرکت برق با عبور از رودخانه قزل‌اوزن و مسیر صعب‌العبور روستای گاو واقع در حوزه استحفاظی استان آذربایجان‌شرقی ضمن برقراری مجدد جریان برق روستا تمامی کابل‌های خط فشار متوسط  ، بررسی و مشکلات آن را رفع کردند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c10a9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: