فرماندار خلخال گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساخت گردشگری از جمله راه‌های در حال احداث بخش شاهرود توسعه و رونق اقتصادی این منطقه شتاب می‌گیرد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در آیین معارفه بخشدار جدید بخش شاهرود خلخال افزود: راه زیبا و توریستی خلخال - ماسوله حدفاصل روستای ماجولان تا پایان حوزه استحفاظی  استان اردبیل که از بخش شاهرود این شهرستان گذر می‌کند، در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری تا چند روز آینده است.

وی گفت: عملیات اجرایی آسفالت پروژه راه در حال احداث خلخال به شهر توریستی ماسوله در استان گیلان که از اول شهریور امسال آغاز شده، در حال تکمیل بوده و این پروژه پاییز امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار خلخال اظهارداشت: با تلاش مسوولان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در آخرین ماه تابستان امسال مسیری به طول هفت کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل در مسیر خلخال - ماسوله زیرپوشش آسفالت قرار گرفت.

او  افزود: از مسیر ۸۵ کیلومتری راه ارتباطی خلخال، شال، ماجولان به ماسوله در استان گیلان و از مجموع مسیر ۳۵ کیلومتری شال از توابع بخش شاهرود این شهرستان به ماسوله در حوزه استحفاظی استان اردبیل تاکنون ۲۸ کیلومتر آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در شرایط سخت اعتباری و برغم بدهی ۱۰۰ میلیارد ریالی به ۲ پیمانکار مجری پروژه در حال انجام و تکمیل است، گفت: هر ۲ پیمانکار مجری طرح همت خاصی در تکمیل این پروژه راه‌سازی بین ۲ استان گیلان و اردبیل انجام دادند.

او همچنین اظهارداشت: با توجه به وجود ۱۵ کیلومتر از مجموع مسیر خلخال - ماسوله در حوزه استان گیلان، انتظار از مسوولان راه و شهرسازی استان همسایه جدیت بیشتر در تکمیل عملیات راه‌سازی حوزه گیلان است.

او افزود: با بهره‌برداری از این راه توریستی راه برای ورود گردشگران داخلی و خارجی از سمت ماسوله - استان اردبیل از دروازه جنوبی این استان هموار شده و این کار رونق اقتصادی مردم منطقه و صنعت گردشگری را به همراه خواهد داشت.

فرماندار خلخال گفت: با وجود همه مشکلات مالی و محدودیت‌های اعتباری در دولت امسال اعتبار بسیار مناسبی برای ادامه عملیات اجرایی راه اصلی خلخال ،کلور ،درام به منجیل تخصیص یافته و با بهره‌برداری از این راه نیز زمینه توسعه ور ونق اقتصادی بخش شاهرود خلخال دوچندان خواهد شد.

بابایی از راه توریستی خلخال - ماسال در استان گیلان نیز به عنوان سومین مسیر گردشگری بخش شاهورد خلخال یاد کرد و افزود: با توجه به آسفالت این مسیر به طور کامل در حوزه استان گیلان تلاش می‌شود تا باقیمانده راه فاقد آسفالت در حوزه استان اردبیل نیز با استفاده از اعتبارات استانی زیرپوشش آسفالت قرار بگیرد.

در این مراسم با تقدیر از سیدحمدالله نقیب بخشدار قبلی بخش شاهرود خلخال ، مسیب پارساپور به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ce2ac

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با آرزوی موفقیت برای جناب پارساپور عزیز فرزند فرهیخته شاهرود

This comment was minimized by the moderator on the site

از اینکه جوانان شهرمان سکان هدایت ادارات را بر عهده میگیرند بسیار خرسندیم

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: