مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت روز دوشنبه در خلخال برگزار شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جمعه خلخال برگزار شد رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: ولایت‌مداری بزرگترین افتخار شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و سال‌ها در راه اسلام و تبعیت از فرامین ولی فقیه مجاهدت کرد.

حجت الاسلام طهماسبی اظهار کرد: سردار سلیمانی خدمت به ملت ایران و مسلمانان ستمدیده در سایر بلاد اسلامی را ازافتخارات خود می‌دانست و ملت ایران همیشه و در همه حال قدردان زحمات و خدمات این شهید راه اسلام هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال بیان کرد: نقشه دشمنان و استکبار جهانی در خاورمیانه به دست شهید حاج قاسم سلیمانی بر آب شد و یقین دارم مکتب شهید سلیمانی جزئی از کتاب‌های درسی منطقه خواهد شد.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را فرزند حقیقی اسلام و تربیت یافته مکتب خالص الهی خواند و گفت: حاج قاسم نگاه دینی و الهی به مردم داشت و هیچگاه ملت را به چپ و راست تقسیم نمی‌کرد و همواره بر وحدت ملت و امت مسلمان تاکید داشت.

حجت الاسلام طهماسبی گفت:یکی از خصلت‌های بارز این سردار رشید علاقه وافر ایشان به فرزندان شهدا بود  زیرا وی مظهر عطوفت بود و وقتی فرزند شهیدی را در آغوش می‌گرفت، همانند این بود که در جهان فقط همان یک فرزند وجود دارد.

وی ادامه داد: افرادی همچون حاج قاسم می‌خواستند خود را در دنیا گم کنند و دیده نشوند اما خداوند آنها را برجسته کرد و عظمت بزرگی به آنها داد چون افرادی که برای خدا کار می‌کنند، خداوند نیز خیلی از مشکلات آنان را حل و برطرف می‌کند.

حجت الاسلام طهماسبی به فرازهایی از وصیت نامه شهید دلها سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و خواستار توجه جوانان به مطالعه و عمل به وصیت‌های آن شهید بزرگوار راه مقاومت شد.

قرائت اشعاری در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،مداحی در سوگ سردار دل‌ها و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه خلخال از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی در خلخال بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/eb6e2

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: