امام جمعه خلخال گفت:با توجه به محدودیت منابع مالی و اعتبارات دولتی ، مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمرانی منطقه کمک کار دولت خواهد بود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به مشارکت اهالی برخی از روستاهای منطقه در اجرای طرح‌های عمرانی از جمله راه روستایی ،بهسازی معابر ، حل مشکل آب شرب و ساخت مدرسه افزود: استفاده از ظرفیت خیرین، معتمدین و افراد دلسوز به حل مشکلات اجتماعی و اجرای طرح‌های عمرانی روستاهای این شهرستان کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: اگر چه همه خدمتگزاران دولت در تلاش برای توسعه وعمران مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان خلخال هستند ولی باید در نظر داشت که محدودیت اعتباری بسیاری از اوقات مانع از دست‌یابی به اهداف توسعه در مناطق مختلف کشور بوده و نیاز به مشارکت اهالی برای افزایش سرعت طرح‌ها و پروژه های عمرانی دارد.

وی با گرامیداشت پنجم دی ماه سالروز ایمنی در مقابل زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: هرچند انسان قادر به جلوگیری از وقوع بلایای طبیعی نیست ولی می تواند با انجام اقدامات پیشگیرانه همچون اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی، افزایش نظارت بر نحوه ساخت و سازهای شهری، آسیب‌های زلزله را به طور قابل توجهی کاهش داده و جان انسانها را در مقابل این بلای طبیعی حفظ کند.

حجت الاسلام اسدی با گرامیداشت سالروز  نهم دی ماه افزود: در حالی که در دین اسلام ریاست طلبی و کتمان حقایق بشدت مضمون شده ، ولی ریاست طلبی و کتمان حقیقت  از سوی برخی از خواص جامعه در نهم دی ماه سال ۸۸ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد.

خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه بصیرت حاصل تقوا بوده و داشتنن سواد علمی بالا هرگز نمی‌تواند برای انسان بصریت فراهم کند اظهارکرد:وجود بصریت در بین آحاد جامعه از عوامل جلوگیری از وارد شدن آسیب به کشور در واقعه نهم دی ماه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارش برف سنگین و رحمت الهی در شهرستان از تلاش شبانه روزی راهداران در  بازگشایی و برف‌روبی راه‌های مسدود شده از برف بین شهری و روستایی  منطقه تقدیر کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ef829

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: