امام جمعه خلخال گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش خلخالیم،  حجت‌الاسلام کریم اسدی در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان خلخال گفت: تکریم مردم وظیفه تک‌تک مسئولان است و این شهرستان یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان اردبیل است که مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق در راستای توسعه روزافزون آن حرکت کنند.

امام جمعه خلخال نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مسئولیت‌های دنیوی مقطعی است، یادآور شد: همه مسئولان باید مدت کوتاه خدمت‌گزاری را مغتنم بشمارند.

حجت‌الاسلام کریم اسدی با اشاره به اینکه افرادی که در این نظام مسئولیت قبول می‌کنند، در مقابل مردم پاسخ‌گو هستند، افزود: چه بسیار خون‌هایی که برای حفظ و شکوفایی این نظام ریخته شده است و باید با تلاش شبانه‌روزی مسئولان، قدردان این رشادت‌ها بود.

مسعود یگانه، سرپرست سابق فرمانداری خلخال در این مراسم استقبال و جذب سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذار را از اولویت های فرمانداری خلخال دانست و گفت: شهرستان خلخال به دلیل داشتن پتانسیل‎‎‎‎‎ها و موقعیت‎‎‎‎‎‎های سرمایه گذاری، قابلیت جذب سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذار در حوزه‎‎‎‎‎‎های مختلف را دارا است.

وی افزود: متاسفانه در خلخال بحث مطالبه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گری چندان نهادینه نشده و باید مطالبه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گری واقعی و درست را مداوم و به صورت طولانی بیان کرد تا به نتیجه کلی رسید و در این خصوص نیز خبرنگاران در انعکاس این مشکلات و ارائه راهکارها نقش مهمی ایفا می‎‎‎‎‎‎‎کنند.

رضا قاسمیان، معاون امنیتی سیاسی استاندار اردبیل نیز گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اعتماد سلب شده مردم به دولت ترمیم شده است. 

 وی افزود: ظرفیت‎‎‎‎‎ها و منابع لازم برای سرمایه‎‎‎‎‎‎گذاری و تولید ثروت در شهرستان خلخال وجود دارد و باید با مدیریت جهادی و برنامه‎‎‎‎‎ریزی‎‎‎‎‎‎‎‎‎های دقیق زمینه بهره‎‎‎‎‎‎‎‎برداری از این منابع فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح‎‎‎‎‎‎‎‎های نیمه تمام و اشتغال زا با اهتمام جدی فرمانداران و مسوولان دستگاه‎‎‎‎‎‎‎های اجرایی تعیین تکلیف شود گفت: مانع تراشی در برابر سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و رونق اشتغال باید از ذهن مدیران اجرایی استان حذف شود.

 در پایان این جلسه سید جواد یحیی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال معرفی و از زحمات مسعود یگانه قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f1d28

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: