طی مراسمی مسعود یگانه معاون امور عمرانی فرماندار خلخال به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان خلخال معرفی شد.

به گزارش خلخالیم این مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، نماینده شهرستان خلخال و کوثر و امام جمعه خلخال و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری خلخال برگزار شد از تلاش‎‎‎‎‎‎‎‎‎های فریدون بابایی، فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: علت تغییر و تحول در فرمانداری خلخال فرا رسیدن موعد بازنشستگی فریدون بابایی و الزام قانونی در انجام این تغییر می‎‎‎‎‎‎باشد.

وی ظرفیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مختلف خلخال از جمله گردشگری، تاریخی، طبیعی و معادن را در استان اردبیل بی نظیر توصیف نمود و افزود: شهرستان خلخال به لحاظ تنوع قومی، زبانی و اقلیمی جز شهرستان‎‎‎‎‎‎‎‎‎های نادر کشور بوده و این امر باعث شده که خلخال در سال‎‎‎‎‎‎های اخیر از توجه ویژه گردشگران برخوردار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل همچنین با بیان وجود نقص در بودجه‌ریزی کشور گفت: بیشترین وقت نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی صرف پیگیری نحوه توزیع اعتبارات و یا جذب و هزینه کرد بودجه سالانه استان می‌شود.

ندایی بیان کرد: در صورت اعلام وضعیت بودجه استانی و شهرستانی سال آینده کشور به نمایندگان مجلس در پایان  هر سال و آگاهی آنها از نحوه توزیع اعتبارات استانی، مشکل صرف وقت نمایندگان مردم این استان در مجلس برای پیگیری اعتبارات در طول سال برای همیشه برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریم اسدی نیز نیروی انسانی متعهد و آگاه به مسائل مذهبی، فرهنگی و اجتماعی را ارزشمندترین سرمایه معنوی شهرستان خلخال برشمرد و گفت: یکی از علل توسعه نیافتگی خلخال وجود اختلاف بین مسئولان وقت در سال‌های دور بوده است.

غنی نظری نماینده شهرستان خلخال گفت: مشکل جامعه فقط فضای مجازی و اعمال محدودیت‎‎‎‎‎‎‎‎های اینترنت نیست و اقتصاد ضعیف، افزایش قیمت کالاها، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ، همگام‌سازی حقوق بازنشستگان جز درخواست‎‎‎‎‎‎‎‎‎های نمایندگان مجلس از دولت است.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان افزود: استاندار اردبیل تنها مدیر اجرایی این استان است که در توزیع اعتبارات در بین شهرستان‌های استان تبعیض قائل نشد و زحمات وی در توجه به شهرستان خلخال بهتر از استانداران دیگر بوده است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه سدبفراجرد به عنوان منبع تامین کننده آب شرب شهرستان خلخال می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد ولی مشکل ورود فاضلاب روستاها به این سد هنوز برطرف نشده و احتمال بروز بیماری‌های روده‌ای و گوارشی در بین شهروندان این شهر دور از انتظار نیست و افتتاح این سد در گذشته امری نسنجیده بوده است.

در این مراسم نیز مسعود یگانه فرماندار جدید شهرستان خلخال به پایین بودن شاخص‎‎‎‎‎‎‎‎های توسعه در خلخال اشاره کرد و گفت: این توسعه نامتوازن در استان باعث کاهش جمعیت شهر و روستا و افزایش بیکاری در شهرستان شده است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های منطقه متناسب با نیاز مردم نیست و برای کاهش فاصله شاخص‌های توسعه منطقه باید تلاش و جذب اعتبار خصوصا در زمینه‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، توسعه خانه‎‎‎‎‎‎‎‎های بوم‎‎‎‎‎گردی، توسعه شهرک‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گلخانه‎‎‎‎‎ای و تولید گیاهان دارویی و علی الخصوص محور‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مواصلاتی شود.

لازم به ذکر است که فرمانداری خلخال طی چند سال اخیر با توجه به ارزیابی سالانه کشور جز فرمانداری‎‎‎‎‎‎های برتر استان بوده است.

 

 

 

خبرنگار: محمد علی کریمی 

انتشار: سیما جلیلی

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa47e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

ضمن تشکر از خدمات ارزنده جناب آقای بابایی، حضور برادر عزیزمان جناب آقای مهندس مسعود یگانه در بالاترین سمت اجرایی شهرستان خلخال را به عموم همشهریان ارجمند تبریک عرض نموده و برای فرزند توانمند و محجوب شهرمان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: