با شروع زمان قانونی تبلیغات در خلخال شاهد چسباندن بنر و پوستر کاندیدها به محل‎‎‎‎‎‎‎های مجاز هستیم اما تعدادی از کاندیدهای شورای شهر پا را از قانون فراتر گذاشته‎‎‎‎‎اند و همانهایی که مدعیان زیباسازی شهر هستند، چهره شهر را با چسباندن پوستر و بنر به در و دیوار شهر مخدوش کرده‎‎‎‎‎اند.

برخی از همشهریان طی تماس با خلخالیم از بی اخلاقی‎‎‎‎‎های برخی کاندیداهای انتخاباتی در زشت و مخدوش کردن چهره شهر گلایه کردند، پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در حالی بر در و دیوار شهر نقش بسته است که در مواقعی شاهد عدم رعایت موارد قانونی توسط کسانی هستیم که ادعای دلسوزی و زیباسازی فضای شهری را دارند و اصولا شعار اصلی بسیاری از آنان است.

بنا بر اظهار برخی شهروندان و ارسال تصاویر مختلف به سایت، برخی کاندیداها متاسفانه به تیرهای برق و تابلوهای کوچه ها و تابلوهای راهنمای شهر و در و دیوار مردم هم رحم نکرده و باعث تکدر خاطر شهروندان شده اند.

 این اتفاق در حالی در شهر ما می افتد که در برخی شهرها کاندیداها، با امضاء مرام نامه‎‎‎‎‎هایی و راه اندازی کمپین‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی از چسباندن پوستر بر در و دیوار شهر خودداری نموده و با چاپ بنرهای مشترک و نصب در محل های تعیین شده، علاوه بر اینکه در هزینه‎‎‎‎‎های جاری صرفه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎جویی کرده اند، از زشت و مخدوش شدن چهره شهر نیز جلوگیری نموده‌اند.

در هر حال قضاوت را به خود مردم می سپاریم و اینکه آیا افرادی که برای رسیدن به شواری شهر به هر ابزاری متوسل میشوند، قوانین را نادیده گرفته و باعث تکدر خاطر شهروندان می‌شوند، شایسته اعتماد برای تصدی گری این جایگاه هستند.

 

khalkhalim.com/e06b3 :لینک کوتاه

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: