یادواره شهدای قیام ۱۵ خرداد قم و شهدای سه ماه اول شهرستان خلخال و حومه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در فضای باز برگزار شد

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، در این مراسم که در محوطه باز مسجد علی ابن ابیطالب (ع) خلخال برگزار شد ،حجت‌الاسلام رضایی یکی از روحانیون منطقه با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت و عظمت انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند، گفت: عزت، اقتدار، امنیت، آسایش و رفاه امروزی جامعه مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی  با پرداختن به جایگاه رفیع شهادت در اسلام و نیز چگونگی شهادت جمعی از طلاب، روحانیون و اهالی قم در جریان قیام خونین مردم این شهر بدست جنایتکاران رژیم ستمشاهی پهلوی، این قیام را نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند ایران دانست.

وی افزود: پس از این قیام اعتراض‌ها و تظاهرات مردم مناطق مختلف کشور شکل تازه‌ای به خود گرفته و در بهمن سال ۵۷ منجر به پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران و رهایی از ظلم و ستم طاغوت شد.

وی با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ، شهدای ۱۵ خرداد و شهدای سه ماه اول خلخال ، رمز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را ترویج فرهنگ شهادت دانست و افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه ایران اسلامی زنده و پویا است، گزندی از جانب دشمنان انقلاب و نظام به کشورمان نخواهد رسید.

وی همچنین با تاکید بر لزوم پیروی از از سیره و روش شهدا در جامعه امروزی برای مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمنان انقلاب و ملت، اظهارکرد: حضور پرشور مردم در مراسم ارتحال امام خمینی در مناطق مختلف کشور در اوج بحران کرونا نشان داد که مردم همچنان نسبت به آرمان‌های امام راحل وفادار می‌باشند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/da487

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: