دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: با توجه به تداوم وضعیت نارنجی در شهرستانهای اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر و خلخال آیین نماز جمعه در این شهرها برگزار نمی‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام ناصر نصیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل این هفته نماز جمعه در این شهرستانها که در وضعیت نارنجی هستند، برگزار نخواهد شد.

 وی اظهارکرد: بر اساس فهرست رسمی و اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان که وضعیت زرد دارند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

او با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی و الزامات سلامت محیط در مساجد و مصلاها، در اختیار ائمه جمعه و مسئولان ستادهای نماز جمعه قرار دارد، اضافه کرد: رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی در این ایام جهت حفظ سلامتی نمازگزاران ضروری است.

مسوول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل به نمازگزاران توصیه کرد علاوه بر وضو گرفتن در منزل و استفاده از ماسک و دستکش ، سجاده ، مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف به همراه داشته باشند.

حجت‌الاسلام نصیری بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای و افراد دارای علایم سرماخوردگی یا علائم مشابه بیماری کرونا از شرکت در نماز خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین آمار و اطلاعات اعلامی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان اردبیل هم‌اکنون با ادامه روند کاهشی شیوع ویروس کرونا، هفت شهرستان بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، کوثر، نیر، نمین و سرعین در وضعیت زرد و چهار شهرستان اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e8c70

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: