امام جمعه خلخال گفت: اکثریت مسئولان نظام اسلامی ایران صادق ، خادم مردم و در مسیر خدمت به جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب تا به امروز حتی یک قانون برخلاف شرع ، مصالح نظام اسلامی و به ضرر اسلام و مسلمین در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران همواره با تمام قدرت از مسئولان سالم  حمایت کرده است، اظهارکرد: با وجود کاستی‌ها و نقاط ضعف در دولت‌های گذشته و فعلی همه مسئولان نظام و افراد بکارگیری شده در دولت‌ها اکثرا افراد صادق ، امین ،دین‌مدار ، خادم مردم و به دور از انجام امور خائنانه به ملت و نظام اسلامی بوده‌اند.

اسدی گفت: هر اقدامی که از سوی مسئولان دولت انجام شده با هدف نیت خیر ، خدمت به مردم ، حل مشکلات جامعه و اقتدار بیشتر انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و هرگز خلاف مصلحت ملت و کشور نبوده است، هرچند شاید در اجرای برخی امور سلیقه‌های افراد متفاوت از همدیگر باشد.

خطیب جمعه خلخال با تاکید بر اینکه حفظ اقتدار انقلاب و نظام اسلامی ایران در شرایط فعلی اوجب واجبات است، اظهارکرد: مراقب باشید که جریان جنگ صفین در تاریخ اسلام تکرار نشود و و همانند این واقعه تاریخی سرنوشت‌ساز اسلام که در اوج پیروزی مسلمین نادانی برخی افراد موجب شکست شد دخالت برخی از افراد نفوذی دشمن و نادان در ایران اسلامی تکرار نشود.

وی با اشاره به اینکه وجود برخی از مشکلات در جامعه طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است، افزود: البته مسئولان باید برای حل مشکلات موجود تلاش بیشتری کنند.

حجت‌الاسلام اسدی با توصیه به مسئولان برای بیان واقعیات جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در موارد مختلف فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی به نسل امروزی جامعه اضافه کرد: لازم است خدمات ارزشمند ارائه شده به مردم در طول عمر بابرکت نظام اسلامی ایران به روشنی برای مردم جامعه بیان شود.

او با بیان اینکه از دوران قاجار تا پایان عمر دولت ستمشاهی پهلوی مردم ایران از آزادی بیان محروم بودند، گفت: امروز دستیابی به اهداف سه شعار محوری انقلاب یعنی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه تحقق یافته است. 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cff08

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: