همزمان با سالروز قیام مردم خلخال در هفتم  بهمن ماه سال ۵۷ ، محل شهادت شهید مظفر عزیزی گلباران شد

به گزارش خلخالیم ، به مناسبت هفتم بهمن ماه سالروز قیام مردم این شهرستان علیه رژیم ستم‌شاهی پهلوی، محل شهادت شهید مظفر عزیزی اولین شهید انقلاب اسلامی این شهرستان ، با انجام تشریفات نظامی با حضور مسوولان شهرستات و اهالی این شهر گلباران شد.

به همین مناسبت مراسمی نیز در مصلای حضرت آیت اله خامنه ای خلخال برگزار شد که سردار کوثری مشاور فرمانده کل سپاه بعنوان سخنران این مراسم گفت : امام راحل انقلاب در طول مبارزه با رژیم طاغوت و پیروزی در ۲۲ بهمن کاری کرد که باعث تعحب سیاستمداران جهان شد.

وی افزود : امام رضوان اله علیه در بین ابر قدرت های منطقه، زیر بار ظلم نرفت و رژیم طاغوت تلاش کرد که جلوی مبارزات امام را بگیرند  اما امام راحل با آگاهی در مردم پیروزی را به ارمغان آورد.

سردار کوثری گفت : ما به شهدا نیاز داریم پس همیشه نام و یاد شهدا سرلوحه زندگی مان باشد که با تمام توان راه این شهیدان را ادامه خواهیم داد.

حجه اله کریم اسدی امام جمعه خلخال هم در این مراسم گفت : مردم نجیب و شریف خلخال از قدیم الایام مردمی متدین و با فرهنگ بودند که نمونه آن شهید عمران پستی است.

وی گفت : همچون سایر شهر های کشور مردم خلخال نیز با راهپیمایی به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند که درگیری های ۷ بهمن سال ۵۷ شهید مظفر عزیز به ضرب گلوله به شهادت رسید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c9806

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: