فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، اقدامات بسیج و سپاه در سال جاری را در دو بخش عمرانی و خدماتی تشریح کرد.

به گزارش خلخالیم، سرهنگ عطایی گفت : در بخش عمرانی اقدامات متعددی توسط بسیج صورت گرفته است؛ از جمله احداث منبع آب و سیل گیر در مناطق محروم روستایی و حتی شهری و همچنین اجرای پنل‌های خورشیدی و ... و همچنین در بخش اقدامات خدماتی با هدف همراهی با اقشار ضعیف جامعه تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی به عنوان کمک‌های مومنانه و توزیع مواد بهداشتی، ماسک و مواد شوینده انجام شده است.

وی افزود : در هفته بسیج که با شعار "پیشرو خدمت و امید آفرین" نامگذاری شده است، در سطح شهرستان خلخال برنامه های متنوعی از جمله اجرای سرود خیابانی و طرح میز خدمت در مناطق شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

سرهنگ عطایی در جواب سئوال خبرنگار خلخالیم در مورد احداث کلینیک تخصصی قاضیلر در محل تخریب شده دبستان خاقانی گفت: از چهار سال پیش که سپاه برای احداث کلینیک تخصصی در خلخال اقدام نموده علیرغم پیگیری فرماندار و همکاری شهردار وقت خانم جوادی و اعضای اسبق و کنونی شورای شهر و پیگیریهای روزانه و اقدامات سپاه، سایر ادارات ذیربط در داخل خود شهرستان همکاری‌های لازم را انجام نداده اند و این باعث شده مردم خلخال از خدمات این کلینیک تخصصی و کاملاً ویژه محروم شوند.

سرهنگ عطایی از برخی ادارات شهرستان که در واگذاری و انتقال زمین، مانع تراشی کرده اند گلایه نمود و خاطر نشان کرد در صورت احداث این کلینیک، بسیاری از بخشهای تخصصی برای اولین بار در خلخال به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e7022

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: