فرماندار خلخال گفت: توجه خاص به مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی در اولویت توزیع اعتبارات امسال تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان قرار دارد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،فریدون بابایی در آیین معارفه بخشدار جدید بخش خورش‌رستم خلخال افزود: نحوه توزیع اعتبارات امسال این شهرستان همانند سال گذشته تلاش برای برخورداری بیشتر مناطق محروم روستایی منطقه از سهم اعتبارات استانی بوده و به مناطق روستایی ، محروم و کم‌برخوردار بخش خورش‌رستم نیز توجه شده است.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت ، همدلی و انسجام در بین مردم مناطق مختلف شهرستان بخش از وظایف مهم بخشداران در کنار سایر وظایف ذاتی و قانونی است، اظهارداشت: وحدت بین جمعیت اهل تسنن و شیعه بخش خورش‌رستم در نوع خود بی‌نظیر بوده و انتظار از بخشدار جدید منطقه توجه خاص به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه عمران این منطقه از شهرستان است.

وی گفت: وحدت و همدلی مسوولان اجرایی و استفاده از ظرفیت نماینده مردم شهرستان در مجلس ،دعوت از مدیران اجرایی استان برای بازدید از مشکلات منطقه و همچنین جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه منجر به توسعه همه‌جانبه بخش خورش‌رستم و در نهایت حل مشکل بیکاری خواهد شد.

فرماندار خلخال همچنین به تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در دست اجرای روستاهای بخش خورش‌رستم و پیگیری لازم برای ادامه عملیات پروژه راه هشجین تا سه‌راهی اردبیل به سرچم خبر داد و افزود: برغم کوهستانی بودن منطقه و سختی اجرای طرح‌های گازرسانی همراه با بالا بودن هزینه اجرای این پروژه‌ها و محدودیت‌های اعتباری امسال دولت ،طرح های گازرسانی روستایی این بخش برابر با برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام شفابخش ، امام جمعه شهر هشجین نیز در این مراسم همدلی مردم و مسوولان منطقه را از جمله راهکارهای توسعه این بخش ذکر کرد و بر اجرا و تکمیل پروژه راه ۱۳ کیلومتری هشجین تا سه‌راهی اردبیل به سرچم برای اتصال مرکز بخش خورش‌رستم به راه‌های اصلی استان اردبیل تاکید کرد.

در این مراسم فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش ۳۰ ماهه ابوطالب نصیری ، سیدحمدالله نقیب را به عنوان بخشدار جدید خورش‌رستم خلخال معرفی کرد .

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/aed4b

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: