سرپرست شهرداری خلخال گفت: شهرداری از راه‌اندازی کمپ ویژه نگهداری سگ‌های ولگرد حمایت می‌کند و همشهریان علاقمند می‌توانند با راه‌اندازی این کمپ، از حمایت‌های مالی شهرداری و زمین رایگان منابع طبیعی بهره‌مند شوند.

محمدی در گفتگو با خبرنگار خلخالیم گفت: خبر منتشر شده در برخی صفحات فضای مجازی مبنی بر کشتار سگ‌های ولگرد توسط شهرداری را قویاً تکذیب می کنم و شهرداری خلخال به هیچ وجه قصد کشتار سگ‌ها را ندارد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشتار سگ‌ها توسط نیروهای شهرداری غیرواقعی است.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته بالاجبار تنها دو قلاده سگ به دلیل ابتلای آنها به بیماری خطرناک، آن هم با تأیید و اجازه ادارات دامپزشکی و محیط زیست، معدوم شده‌اند.

سرپرست شهرداری خلخال با اعلام اینکه به زودی طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در شهر اجرا می‌شود، گفت: فعلاً در خلخال جایی برای نگهداری سگ‌ها وجود ندارد و افرادی هم که در این خصوص قول همکاری داده بودند، پا پس کشیدند؛ بنابراین احتمالاً این سگ‌ها برای نگهداری به یکی از شهرهای شمالی کشور فرستاده می‌شوند.

وی از اهالی شریف خلخال درخواست کرد خبرهای واقعی را از منابع و مراجع رسمی و موثق پیگیری کنند و از انتشار شایعه‌‌های برخی صفحات فضای مجازی که حسن نیتی در کار آنها نیست، خودداری کنند.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dfbb1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: