به گفته شهردار کلور در صورت تامین اعتبار برای نصب سد لاله کلور از برنامه بودجه استان این سد در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

محسن حداد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خلخالیم گفت: سد لاله کلور که از سال 89 زیر نظر آب منطقه ای بلاتکلیف رها شده بود با هماهنگی استاندار اردبیل مالکیت این سد به شهرداری کلور واگذار شد.

شهردار کلور گفت: برای این سد با کارشناسی آب منطقه ای و جهاد کشاورزی طراحی دوباره انجام گرفت و با اعتبارات شهرداری 850 میلیون  تومان ژئوممبران و ژئو تکستال این سد خریداری شد و برای نصب ژئوممبران این سد 150 میلیون تومان اعتبار لازم است که در صورت تامین از طرف از سوی برنامه و بودجه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: پروژه زمین ورزشی چندمنظوره کلور با کشت چمن طبیعی که با پیگیری‌ها و درخواست‌های مکرر جوانان همراه بود توسط شهرداری شروع و با اعتبار بالغ‌ بر۳۰ میلیون تومان در پارک لاله شهر کلور آماده شد و از پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی است که در هفته دولت به بهره‎‎‎‎‎‎‎برداری می‎‎‎‎‎‎‎‎‎رسد.

وی همچنین از افتتاح  آبشار امامزاده عبدالله کلور خبر داد و گفت: این پروژه که در سال 89 شروع‌شده بود و امسال با همکاری اداره میراث فرهنگی گردشگری خلخال و شهرداری کلور و با تخصیص اعتبار بالغ بر۱۴۰ میلیون تومان برق‌رسانی شد  و ۱۰۰ میلیون تومان هم نسبت‌ به محوطه‌سازی، زیباسازی، سیستم نورپردازی و راه‌اندازی پمپاژ اب آن هزینه شد.

شهردار کلور افزود: از جمله عملیات اجرایی شهرداری کلور در راستای زیباسازی شهر، شش هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ‌ بر۱۰۰ میلیون تومان و همچنین بهره‎‎‎‎‎‎‎‎برداری از بوستان ولیعصر شهر کلورچه با اعتبار بالغ‌ بر ۱۵میلیون تومان می‎‎‎‎‎‎باشد. 

حداد با بیان اینکه اولین محل مسقف دفن زباله در استان اردبیل در شهر کلور صورت‌گرفته، گفت: از آنجا که یکی از مشکل اساسی در شهرهای کوچک محل دفن زباله بوده در شهر کلور به متراژ ۶۰۰ متر مربع  با اعتبار بالغ بر50 میلیون تومان محل مناسبی انتخاب،فنس کشی و مسقف شد و هم اکنون در حال استفاده می باشد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b37b9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: